Cred cu tărie că industra HoReCa se va dezvolta, pe măsură ce noi, clienții, ne educăm și ne dezvoltăm.
Clientul nostru, stăpânul nostru
Dacă un local / un restaurator are această concepție / credință, eu nu o să-i trec pragul. Nu cred în așa ceva. Cred mai degrabă în localuri care mă primesc la ele acasă. Cel puțin eu așa mă comport: ca un musafir.
Bine, asta e concepția mea. Nu înseamnă că e neaparat corectă.
Tocmai de asta mă bucur că m-am alăturat echipei Pinch of Salt și că fac parte din echipa care organizează pentru prima dată (eu nu știu să mai fi fost una în Cluj) o conferință dedicată educării, a noastră, a clienților / oaspeților unui Hotel / Restaurant / Cafenea.
Cum să ai experiențe pozitive atunci când mănânci în oraș. De fiecare dată!
În data de 17 Septembrie, la DoubleTree by Hilton Cluj-Napoca va avea loc conferința dedicată consumatorilor.
Oamenii din industria ospitalității se vor afla pentru câteva ore față în față cu noi, clienții, pentru a discuta despre aceste mici „reguli” pe care ar trebui să le știm atunci când pășim într-un Hotel, Restaurant, Cafenea.
Vom afla informații direct de la restauratori din culisele acestor afaceri, informații care ne vor ajuta să devenim clienți mai buni și nu numai. Ne vor ajuta să înțelegem de ce durează atât până ne vine mâncarea.
Uite, spre exemplu, știu un local în Cluj care nu îți ervește mâncarea mai repede de 45 minute de când ai făcut comanda, indiferent de câte persoane se află în local. Proprietarul e un italian și mi-a spus că noi, românii, nu știm să ne bucurăm de servirea unei mese.
Aceasta trebuie să fie o sărbătoare, de fiecare dată, în fiecare zi. Nu să fim tot pe fugă. Are un afiș la intrare unde îți spune acest lucru: dacă te grăbești, mergi altundeva.
Așa a calculat el că în 45 de minute bei 2 pahare de vin, cât să te relaxezi. Mi s-a părut foarte tare ideea lui.
Pinch of Salt Community
Evenimentul Pinch of Salt Community se află la prima ediție și este dedicat oamenilor curioși într-ale gastronomiei.
Vom afla, în cadrul evenimentului, direct de la restauratori, într-o discuție lejeră, interactivă și foarte confortabilă despre ce presupune o ieșire la restaurant, cu sfaturi și exemple practice, învățând cum să optimizăm ieșirile în oraș și cum să facem alegeri mai bune atunci când căutăm locul în care dorim să ne simțim bine în oraș.
Eu am o obsesie: din când în când mă uite pe recenziile lăsate de oamenii pe Google Places. În momentul în care găsesc recenzii de 1 stea, mă uit pe contul persoanei care a lăsat recenzia… mă rog, îl stalck-uiesc 😛 .
Nu de puține ori am găsit utilizatori care au lăsat doar recenzii de 1 sau 2 stele. No! Cât de tristă e viața ăluia. Pe bune acum. Tu de asta ieși în oraș?
Invitați și vorbitori la conferință
- Nicu Crăciun – proprietarul restaurantului Cimbru Meat&Flame și Cimbru Food Truck
- Ioana Lazăr – proprietarul eggcetera și Victor. Fresh To Go;
- Ariadna Matei – Hospitality Manager Jaxx;
- Psiholog Dr. Raluca Anton;
Io sincer vă spun că psihologul a fost prima mea propunere. Îs curios de mor de realația și reacția dintre ospătar, bucătar, chiar și proprietar cu inepțiile pe care noi, clienții, le avem într-un local.
Cei patru invitați vor forma un panel de discuții, discuții moderate de către Alexandra Crăciun. Din dorința de a încuraja cât mai mult interacțiunea cu publicul și generarea unei discuții complexe din care oamenii să afle exact ceea ce-i interesează.
Ca să ne asigurăm că lucrurile stau bine, am adus alături de trei restauratori și un psiholog care ne va vorbi despre comportamentul consumatorului în ospitalitate.
Înscrieri
Biletele pentru participarea la conferință pot fi achiziționate de pe site-ul iabilet.ro și în rețeaua iabilet. Prețul biletului este modic, 12 EURO, cât să acopere costul cu sala, apa, cafeaua.
O să fie și surprize plăcute. Una dintre ele o să ne-o ofere Pony 😉