Facebook a declarat acum ceva timp că se implică activ în lupta pe care noi, toți, indiferent de statut, o ducem împotriva crizei cauzată de pandemie. Dacă în ceea ce privește ajutorul dat de Instagram, acest ajutor este practic inexistent în România, Facebook a făcut un pas în acest sens… inclusiv în România.
Astfel că începând de astăzi avem 2 opțiuni noi când dorim să publicăm un status pe paginile de Facebook:
Tag a small business you want to support with unpaid promotional content.
Practic e un buton prin care dai tag unei afaceri pe care vrei să o promovezi, nefiind plătit într-un fel. O faci strict din dorința de a susține afacerea respectivă.
În schimb, dacă dorește, afacerea poate să promoveze postarea respectivă și are acces la statisticile ei. E un câștig de ambele părți, indiferent că afacerea promovează sau nu postarea ta.
Mark as COVID-19 Update
O funcție utilă când ai de anunțat, spre exemplu, niște măsuri pe care vrei să le implementezi în desfășurarea activității tale.
Teoretic postarea respectivă o să fie mai vizibilă în platforma Facebook. Acum eu doar sper să nu se facă abuz de ea și să începă să apară, cum de altfel s-a întâmplat în trecut cu htagul de pe twitter #cluj.
Instagram: Support Small Business
Pentru cei care nu au prins twitter-ul, e ceva de genul cum se face acum cu noua funcție de pe Instagram Support Small Business care de altfel a apărut tot ieri în platformă și din păcate văd din ce în ce mai multe fete / băieți care își dau singuri tag și se support ei pe ei.
Funcția asta de Support Small Business este disponibilă în Instagram Stories, iar ca facilitate, pe lângă că alege automat cele mai apreciate 3 fotografii de pe contul afacerii pe care vrei să o promovezi, îți preia story-ul în categoria dedicată Support Small, categorie de stories care e prima la vizualizări.
Deci, practic, îți cresc și ție, creatorului, vizualizările pe story.
1 comment