Home » Instagram: funcții noi pentru a sprijini afacerile mici din România

Instagram: funcții noi pentru a sprijini afacerile mici din România

În 15 aprilie Instagram a anuțat că introduce o funcție nouă, funcție care le va permite afacerilor mici, cele mai lovite de criza cauzată de COVID-19 să depășească această perioadă. Anunțul a mișcat întreaga comunitate HoReCa și când spun întreaga, mă refer la toată planeta.

Practic îți dă posibilitatea să adaugi un call to action button pe contul afacerii tale astfel încât clienții să poată achiziționa un gift card sau să comande mâncare… direct din Instagram, fără să mai fie nevoiți să părăsească aplicația.

Zilele trecute, în 23 mai exact, au anunțat că această opțiune este disponibilă și-n România. Astăzi această opțiune chiar este disponibilă în România.

Tot ce ai de făcut, pentru a activa această funcție, este să mergi în setările contului de la Instagram.

Simplu ca bună ziua! Problema este că în România ai disponibile următoarele opțiuni:

  • 🛵 Order food, disponibil doar Uber Eats – serviciu indisponibil în Cluj
  • 🎁 Gift cards, niciun partener nu e disponibil pentru România.

București, voi puteți să vă puneți butonul de Order Food prin Uber Eats.

Update 04.05. 2020

Uber Eats a ieșit de pe piața din România, deci și prin urmare, momentan cel puțin, e o funcție fără acțiune în România

Altfel e un gând frumos. Așteptăm cu nerăbdare să înroleze și alți parteneri care să ofere servicii și pentru România. Poate Foodpanda și Takeaway.com, că tot sunt niște aplicații internaționale. Pe partea de carduri, poate se gândesc cei de la ialoc.ro


comments

2 comentarii la „Instagram: funcții noi pentru a sprijini afacerile mici din România”

  1. Pingback: Facebook: 2 opțiuni noi în lupta cu pandemia - Ciulea's Blog

  2. Pingback: Ce a însemnat pentru mine anul 2020 | Un blog scris de Dan Ciulea

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.