fbpx

Te trimit la TeCOMM!

UPDATE: Câștigătorul este Radu Tutuianu

Screen Shot 2015-10-01 at 08.22.00

Vă spuneam eu acum câteva zile de faptul că timp de două zile, Cluj-Napoca va fi epicentrul proprietarilor de magazine online din Romanânia, pentru că în perioada 21-22 octombrie 2015 va avea loc TeCOMM.

Nu trebuie neaparat să fii proprietar pentru a-ți dori să ajungi la această conferință, dovada fiind chiar eu.

TeCOMM cuprinde 2 zile de conferinţe şi workshop-uri. Prima zi este dedicată debate-urilor, prezentărilor și conferinței conexe Digital Travel Forum, iar cea de-a doua zi, publicul va avea parte de workshop-uri tematice legate de usability, email marketing, marketing afiliat, analytics, PPC, social media, online advertising, online video marketing și Google Adwords etc.

Printre vorbitorii de anul acesta se numără Gabriel NistoranPPC Manager BullGuard, Călin Biriș – Digital Director Loopaa Marcom și Andrei Cismaru – Social Media Manager Bitdefender, care vor răspunde la întrebări de genul:

– Care sunt noile dispozitive și rapoarte prin care este accesat comportamentul utilizatorilor?

– De ce video-ul online reprezintă viitorul comunicării pentru eCommerce?

– Ce presupune să fii ”social” în 2016 și care este importanța implicării audienței pe termen lung și dezavantajele unei abordări solitare? .

Gabriel Nistoran va vorbi despre noi instrumente și rapoarte care ajută în optimizarea vânzărilor online, iar workshopul susținut de el va include informații despre analytics mobil, mixul de instrumente de analytics, implementări și integrări, vizualizări de date, cuprinzându-le în cele trei cuvinte importante: Customers, not devices”.

Călin Biriș ne va prezenta studii de caz și exemple practice în workshopul pe tema Boost your sales with Online Video Marketing despre cum tacticile de Online Video Marketing pot crește rata de conversie și pot îmbunătăți eficiența comunicării online a magazinelor online.

În workshopul său, Andrei Cismaru va vorbi despre The good, the bad and the ugly social media, de ce este important să dezvolți o relație de lungă durată cu fanii tăi.  Acest seminar va arăta importanța implicării audienței pe termen lung și dezavantajele unei abordări solitare.

Surpriza zilei vine din Anglia: Kath Pay,  Chloë Thomas și Dr Karandeep Singh.

Kath Pay este specialist internaţional în e-mail marketing, inclusă în Top of 50 Email Marketing Influencers de către Vocus şi-a confirmat prezenţa în cadrul TeCOMM pentru data de 22 Octombrie. Printre brandurile cu care Kath a colaborat se numără si Adobe, Facebook, Next.

KATH PAY (UK)_TeCOMM

Este una dintre pasiunile mele să împărtăşesc insight-uri şi să ajut email marketerii să devină mai buni în ceea ce au de făcut. Aştept cu nerăbdare să ajung în România şi să împărtăşesc cu participanţii tips-uri şi sfaturi despre cum putem furniza clienţilor o mai bună experienţă a cumpărăturilor, care generează mai multe vânzări şi bineînţeles, venituri.

Fiecare business are propriul său punct al succesului în eCommerce şi cred că ar trebui să includă (minim) cifra de afaceri, profitul şi cât de fericit eşti tu, cât de fericită este echipa ta, afirmă Chloë Thomas (face parte din Top 10 analisti de eCommerce din lume), cea care a scris cartea eCommerce MasterPlan 1.8: Cei 3 pași pentru vânzări online de succes, alături de alte cărţi destinate eCommerce-ului, gazda a eCommerce MasterPlan Podcast și consultant pentru nenumarate afaceri de tipul eCommerce, din întreaga lume. Chloë este totodată și jurat în cadrul Direct Commerce Association’s ECMOD Awards (UK), iar printre realizările sale se numără peste 10 ani în eCommerce, atât ca și client, cât și în calitate de consultant.

Karandeep este profesionistul din UK cu +10 ani experiență în Digital Marketing și doctorat în Statistică, cel care a ajutat la generarea de câștiguri de mai multe milioane de euro pentru branduri la nivel mondial, cum ar fi Mercedes-Benz din UK și Telegraph Media Group.  Este specialist în strategii de digital analytics și data driven conversion optimisation (acquisition), cu o vastă experiență în prezentarea de strategii de analiză a datelor digitale în cadrul unor workshopuri, întâlniri și summituri la nivel global.

Pun la bătaie o invitație pentru a cincea ediţie e conferinţei de eCommerce, TeCOMM!

Tot ce ai de făcut este să-mi lași un comentariu mai jos până cel târziu în data de 30 septembrie 2015, ora 23:59, în care să-mi spuneți care este speakerul pe care doriți să-l vedeți, ascultați și chiar să-l întâlniți față-n față. Câștigătorul îl voi desemna și anunța în data de 01 octombrie 2015.

Personal vreau să o întâlnesc pe Kath Pay.


9 comments
  1. Chiar dacă invitații de afară prezintă mult interes, prin experiența și subiectele alese, eu aș vrea tare mult să înțeleg ce și cum face echipa de la Bitdefender nu doar pentru comunicarea în social media, ci și pentru comunicarea și cultura internă. Cred că este una din companiile românești foarte sănătoase și la trup și la minte, care face o treabă excelentă și reușește să cucerească piețe tot mai serioase la nivel global. Așadar, eu în primul rând pentru Andrei Cismaru aș vrea să ajung acolo. Dar sunt convins că și Călin Biriș va avea lucruri deștepte de spus. Spor!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Ce ai face, în primul rând, dacă ai fi ministrul educației?

Next Post

Am răspuns pozitiv provocării #WalkingMonth

Related Posts

Ursul, in regia lui Dan Chişu

Noul director al Circului de Stat încearcă să rezolve problemele financiare ale instituţiei prin vânzarea singurului urs – bătrân şi pe moarte – unui vânător german. Însă, mânaţi de pasiunea pentru meserie şi de dragostea pentru urs, artiştii circului se împotrivesc directorului şi îl urmăresc pe acesta până în locul unde urma să aibă loc tranzacţia. Aventurile pline de neprevăzut prin care trec ursul, angajaţii circului şi toţi cei ce le ies în cale fac din Ursul comedia anului 2011 în România.
citește mai mult