fbpx

Carrefour România deschide primul hipermarket din Zalău!

Așteptarea sălăjenilor a luat sfârșit!

Începând de astăzi, locuitorii orașului Zalău își pot face cumpărăturile zilnice la primul hipermarket Carrefour din județ, deschis în noul centru comercial Zalău Value Centre. Acesta este al 36-lea magazin de tip hipermarket deschis de Carrefour pe piața românească și singurul de acest tip din orașul Zalău, alături de celelalte 362 de magazine din rețeaua națională Carrefour.

Te așteptăm să pășești în universul Carrefour din Zalău, unde ai la dispoziție o gamă diversificată de peste 40.000 de produse la prețuri accesibile, 180 de angajați care îți vor transforma fiecare experiență de shopping într-una memorabilă și 700 de locuri de parcare. 

Cum ne apropiem de luna cadourilor, la Carrefour poți alege dintre sute de jucării, decorațiuni sau produse pentru amenajarea casei, dar și articole sportive, cosmetice sau electrocasnice. Pe lângă cadouri pentru cei mici și cei mari, Carrefour te așteaptă cu vin românesc din cramele românești Teodor și Rătești, fructe și legume proaspete de cea mai bună calitate, dar și fructe exotice, sucuri naturale și produse BIO. Pentru că susținem producătorii locali, am încheiat parteneriate durabile cu fermieri ale căror produse ajung la raft la doar 48 de ore de la culegere.

Te așteptăm să îți alegi bunătățile pe care vrei să le pui pe masa de Sărbători, fie că îți dorești ceva cu specific local – gustul gourmet al produselor Silvania și 150 de produse cu etichetă în limba maghiară (de la făină și paste, la dulciuri și produse pentru mic dejun) sau prăjituri și produse de cofetărie Casa Morar inspirate din tradiția locală, cu ingrediente naturale, alese cu grijă, astfel încât să aibă același gust ca cel de acasă.

Noul hypermarket Carrefour Zalău le oferă sălăjenilor mai mult decât un loc pentru a-și face cumpărăturile. Carrefour Zalău va fi o experiență în sine pentru toată familia. Sunt sigur că produsele de calitate pe care le oferim și prețurile foarte bune vor ajuta locuitorii din Zalău să aibă un stil de viață mai sănătos, păstrând specificul culturii gastronomice locale și, în același timp, să se mențină într-un buget rezonabil. Mai mult, dorim să îi asigurăm pe clienții noștri că facem eforturi zilnice sunt pentru a garanta standarde de excelență în calitate, în așa fel încât ca fiecare vizită în magazinele noastre să se desfășoare în deplină siguranță. De asemenea, sprijinim comunitatea locală, prin crearea a peste 180 de noi locuri de muncă în cele mai moderne condiții, derularea de programe de pregătire profesională pentru angajați, dar și prin comercializarea a sute de produse provenite de la producătorii din regiune, o prioritate pentru noi

Lucian Stanciu, Director Carrefour Zalău

Caracteristicile noului hipermarket Carrefour, situat pe Bulevardul Mihai Viteazul nr. 58 B, Zalău, sunt:

  • 40.000 de produse la prețuri accesibile
  • suprafață de vânzare de 4.126 metri pătrați
  • 180 de angajați
  • aproximativ 700 de locuri de parcare gratuite
  • 18 case de marcat, dintre care 4 case rapide “Self service”
  • WI-FI gratuit
  • program: luni – duminică 8:00 – 22:00
  • program special de sărbători: luni – duminică 8:00 – 23:00
  • contact: 0374 347 400

Universul gastronomic Carrefour este întregit de cele peste 200 de sortimente de carne roșie și pasăre, peste 50 de sortimente de pește și fructe de mare, printre care și păstrăvul de Sfarăș, crescut în apă pură din patru izvoare, fără hormoni de creștere, conservanți, coloranți și antibiotice. Specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să le ofere clienților sugestii şi informaţii care să îi ghideze în alegerea produselor şi le pun la dispoziţie servicii complementare, precum comandarea de torturi sau prăjituri.

Nu în ultimul rând, pe carrefour.ro, clienții pot alege dintre peste 200.000 de produse non-alimentare. În funcţie de preferinţe, aceștia selectează produsele, apoi fac comanda online şi pot opta pentru livrarea lor la domiciliu, în tot județul, sau pentru ridicarea acestora din hipermarket. Mai mult decât atât, cu ocazia deschiderii hipermarketului, vor fi disponibile aplicația de cumpărături Bringo și serviciul Gurmandio, prin care utilizatorii își pot comanda, simplu si rapid, preparatele preferate din zona de gastronomie Carrefour direct la birou sau la ei acasă. Atât Bringo, cât și Gurmandio sunt disponibile în App Store și Google Play.

În plus, Carrefour aduce la Zalău “Deschidem Vinul Românesc”, un program național dezvoltat pentru a sprijini producătorii români de vin și, în premieră,  “Punem Preț Pe Plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În intervalul 6-13 noiembrie, clienții pot cumpăra fructe și legume plătind cu PET-uri, în cadrul inițiativei  Plata cu PET-ul, parte din programul Punem Preț Pe Plastic.

Clienții Carrefour Zalău vor putea beneficia și de următoarele servicii:

  • Cardul Carrefour (emitere şi plată cu cardul de credit Carrefour, pentru cumpărături în rate, fără dobândă);
  • Multipay (magazinul acceptă multiple modalităţi de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
  • MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
  • Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilităţi, rate, asigurări, credite etc.);
  • Bilete pentru evenimente (achiziţionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
  • Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);
  • Extinderea garanţiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);

Proiectul Zalău Value Centre găzduiește o ofertă generoasă de peste 50 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 metri pătrați. Totodată, centrul comercial, care include un hipermarket, o galerie comercială și spații de tip strip mall, va deservi peste 170.000 de locuitori, atât din municipiul Zalău, cât și din localitățile din împrejurimi. 


Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. 

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă). 

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. 

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine. 

În luna iulie, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii. Ma gasiti pe: Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.