E criza?

Sincer va intreb:

E criza?

Am impresia ca e criza, doar la noi, astia mai micuti, pulimea societatii … dupa cum se comporta marile corporatii, am ajuns la concluzia ca au ceva manageri de top astia angajati, si, chiar daca o fi criza si la ei, mintile luminate de la ei din conducere, au ajuns la concluzia, ca decat sa angajeze oameni competenti in vremurile astea nasoale, mai bine isi pastreaza progeniturile pe care le au in patrimoniu de ceva timp, si mai raresc numarul de clienti!

Va spuneam zilele trecute, ca am o scrisoare deschisa catre o anumita companie (nu dam nume, prin urmare nu va spun ca e vorba de RCS&RDS), si, prin urmare, daca nu mi se solutioneaza problema indicata in “sesizare”, ma simt obligat sa recurg la ultima masura pe care pot sa o iau, in situatiile date, si anume sa reziliez contractu’ cu ei.

Zis, si facut, sun eu la ei sa vad in ce stare se afla sesizarea mea, si imi raspund aia, extrem de degajati ca problema e rezolvata! Cum plm e rezolvata, cand in sesizare, am spus clar ca vreau sa vorbesc cu cineva abilitat … si io’ nu am vorbit cu nimeni … In fine, ma duc la chioscu’ de relatii cu publicu si ii spun la aia ca vreau sa reziliez. Incepe, aia cu cabina sa imi spuna ca am de platit taxa de reziliere anticipata … ca am contract de sub un an jumate, si ca trebe sa platesc… Bulversat, o intreb daca a facut cumva matematica cu ceva jucator de fotbal, gen Raducioiu … adica io’ am contractu’ din 2006 si tie pana in 2010 iti da ca nu am nici un an jumate??? … In fine, se trezeste si aia la viata, isi aminteste ca suntem in anul domnului 2010 sub conducerea lu’ Base’ … si ca de mult timp o cazut comunismu’ … si incepe sa imi spuna ce am de facut, pentru a rezilia contractu’ … printre altele ca trebe sa platesc factura ptr luna in curs (total de acord!) si sa ii aduc echipamentele (no’ bun, io’ ti le aduc, da’ tu imi scazi de pe factura… ca daca tot platesc, mi se pare normal sa nu platesc un serviciu de care nu beneficiez… nu?)

Dupa, treizeci de minute, in care am incercat sa o fac pe aiai cu cabina, ca nu am nimic impotriva in a platii factura pe luna iunie, doar ca nu am de gand sa platesc pentru un serviciu de care nu beneficiez … daca imi iei aparatu’ si SIMu’ , cum plm sa mai sun?… io’ numa intreb! … api’ daca nu beneficiez, clar ca nu platesc! nu e LOJIC? Clar, ca nu fost logic, asa ca, satul fiind sa vorbesc singur, am platit factura si am facut inca o sesizare (ultima…oricum calea legala e asta: sesizare, protectia consumatorului, si apoi judecata!)

Si, la reziliere ma intreaba aia care e motivu’ … zic, ma, tu, iti bati joc de mine? … de 2 saptamani ma socializez cu voi, si inca nu ati inteles … no’ bine, hai ca va mai spun odata … AVETI UN SERVICIU DE KKT! ca si cel de relatii cu publicu’

Imi da aia actele la semnat … si surpriza, la motiv e trecut: INUTILITATE! … ii spun, nu va suparati, cand ati intrebat care e motivul, a fost asa pentru cultura generala a stimabileli dumneavoastra personalitati? Nu cred, ca sefii, nu ar vrea sa stie adevaratu’ motiv, pentru care cineva reziliaza un contract … io’, in umila mea gandire, ma gandesc, ca de aia au pus campu’ asta … ca ii intereseaza … sau era un spatiu stupid_people-12941gol, si nu au avut cu ce sa il umple? … Ia, va rog frumos, sa redactati din nou actele de reziliere …

Si, ca sa ajung la intrebarea din titlu’ articolului, va spun, de ce am ajuns eu sa ma intreb acest lucru, va mai spun, ca daca cei din conducerea mamutiilor, ar fi interesati cat de cat de ce se intampla in piata, nu cred ca s-ar ajunge la situatii de genul acesta … mai, nou, cica si vodafonu’ are ceva departament interesant … ni ce zice groparu

Prin urmare, le spun celor vizati ca … vezi poza, si totodata le doresc, sa aiba parte de cat mai putin clienti … nemultumiti! 😀


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii.
Ma gasiti pe:
Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

11 Responses

  1. Cassy says:

    Tocmai ce m-am trezit din betie :)) Deci , Dan , auzeam o vorba pana am invatat-o. Cine a avut inainte de criza , are si acum. Cine n-a avut nu prea mai are deloc 🙂
    .-= Cassy´s last blog ..Cafe deko =-.

  2. Alex says:

    Am ajuns de la comentariile lu’ Groparu la tine pe blog. Asta cu RDS am patit-o si eu. Si cu Vodafone. Pe primii i-am sunat ca reciever-ul lor si-a facut singur update si nu mai mere nimic de atunci. Iar pe ailalti sa renunt la ceva. Poate n-o fi o chestie generala dar io am impresia ca angajatii lor chiar isi baga picioarele in “clentu’ nostru”.
    Ce criza? De ce sa incerci sa iti salvezi bisnisu’ cand mai ai de unde pierde?! Nu iti convine? Mi se rupe!
    N-am vazut niciunde o altfel de atitudine in servicii. Exact unde ar trebui!

    Ba! Mint! Fara reclama: OMV! Sau macar una din statii. In Petrosani! Jos palaria pentru cum vorbesc baietii aia cu tine, chit ca n-au pretentia de customer care.

    In fine… te-am bookmark-uit!

  3. Dan Ciulea says:

    Alex bine ai venit! te mai astept cu astfel de comentarii … pertinente 😉

  4. Cristian Gog says:

    fara reclama nici la mine dar Romtelecom, mi-a taiat serviciile ca am uitat sa platesc o factura, am sunat am dar nr de referinta a platii si in timp ce eram in telefon cu tanti la 10 sec dupa ce am dat datele platii facut cu 20 min in urma apare imaginea pe televizot si licare beculetul de la ADSL. Jos palaria

  5. bibabum says:

    Cand vine vorba de erdeeshi te gandesti automat la proastele alea de raspund la telefoane. Sun odata la ei.. imi raspunde una .. ii zic tanti nu-mi merge netu’, imi zice: dezactiveaza firewallu’, ii zic: nu am asa ceva, zice: dezactivati-l; mai verifica pe ma-sa prin calculator dupa care ma intreaba dar de ce nu iti merge netu… am injurat-o si am inchis
    .-= bibabum´s last blog ..mai proști ca ăștia nu există =-.

  6. roxy says:

    Cristian Gog;Pentru mine Romtelecom e=0 !! servicii de proasta calitate 🙁
    .-= roxy´s last blog ..Noutati =-.

  7. Cris-Mary says:

    Si eu am facut o sesizare acum 1 sapt si ceva ..nici pana in ziua de azi nu a venit nimeni la mine sa vada ce-i cu telefonul fix .. poate ar trebui sa iau aceasi cale ca si tine..

  8. Alecs says:

    Pe timp de criza iti poti face o avere frumusica daca pornesti de la una si mai mare….

    Eu cand am vrut sa reziliez contractul de la click-net, pfoai sa imi sara in cap aia, “dar dc?” “va facem o oferta noua”, acum am tot de la ei, abonament de 8mp/s la pret de 4mp/s :)) si imi merge destul de bine

  9. dezaxata says:

    au mancat si ei, ca fraieresc oamenii:)))

  1. June 11, 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Dan Ciulea, Dan Ciulea. Dan Ciulea said: o intrebare usurica de #eoriceziasaptamanii : E criza? http://is.gd/cL4Eb …binenteles ca #peblog 😉 […]

  2. June 15, 2010

    […] Plec spre casa, ca vin concurentii de la rds, ca sa imi instaleze netu’ … nici nu vreau sa intru in detalii, imi trebuie un articol […]

Leave a Reply