Home » Scrisoare deschisa …

Scrisoare deschisa …

Catre RCS & RDS,

Prin prezenta doresc sa va aduc la cunostiinta serviciile de “inalta performanta” pe care le prestati. In primul rand, vreau sa va spun ca din 2007 pana in august 2008 ma chinui la serviciul de relatii clienti in a-i face sa inteleaga ca e o diferenta majora intre adresa de facturare si adresa de livrare a facturilor … intr-un final, ati reusit si voi sa intelegeti acest lucru, doar ca, odata cu schimbarea adresei de livrare a facturilor, acestea au incetat sa mai soseasca.

DA! Stiu ca vi se pare socant (deduc acest lucru din tonul interlocutorului de la celalalt capat al firului de telefon), dar sa stiti ca din August 2008 nu am mai primit nici o factura de la stimabila d-voastra institutie (nu vreau sa ma credeti pe cuvant, va rog sa verificati lista plangerilor in aceasta privinta … din doua in trei luni imi mai amintesc si va mai fac inca o plangere in aceasta privina)!

Datorita fapului ca nu primesc facturile, imi este extrem de greu sa va si platesc contravaloarea serviciilor (atat de performante – NOT!) … de ce? Din simplul motiv, ca daca nu am factura, nu am cum sa o platesc folosind serviciile de internet banking – socant ca refuz sa vin la caserie si sa stau la coada ca in vremurile demult apuse! – si tot odata, din nou, cred ca o sa fie un soc extrem de mare pentru dumneavoastra, dar sa stiti ca am si alte probleme pe cap, si nu imi amintesc in fiecare luna sa va sun ca sa imi cer factura (aceast drept!) pe mail … prin urmare NU AM CUM SA O PLATESC! Si, cu sufletul impacat, ca o sa ma repet, si ca va sochez pana la maxim, va ma spun ca, restul furnizorilor de servicii (gen: gaz, electricitate) trimit facturile la timp si la adresa de livrare!

Dar, ma gandesc ca toata aceasta indiferenta, lipsa de interes fata de mine, un amarat de client (am doua abonamente DIGI – echipamentele fiind cumparate, NU inchiriate; un abonament de Cablu TV, internet si telefonie!), se datoreaza faptului ca voi nu constientizati ca e criza, clientii se inghiesuie la usa voastra si prin urmare, ii tratati ca atare!

Va scriu aceasta scrisoare deschisa, din simplul motiv ca am incercat toate canalele de comunicare posibile cu voi, pentru a remedia aceasta situatie:

  • Am sunat la relatii clienti
  • Am mers personal la departamentul de relatii clienti
  • Am facut o plangere la protectia consumatorului

Si toate acestea au durat aproape doi ani de zile! – dar, nimic, ABSOLUT nimic nu s-a rezolvat … decat ca am pierdut eu timpul! Prin urmare, aceasta este ultima mea optiune, prin care incerc sa va aduc la cunostiinta situatia mea. In cazul in care, atele nu vor fi descalcite

cabluri

ma simt nevoit sa apelez la ultima solutie viabila … !

Cu stima,

Dan Ciulea! (client fidel din anul 2006)

P.S.

In cazul in care doriti sa ma contactati, va rog nu ezitati! (am lasat numarul meu de telefon mobil si adresa de mail de fiecare data cand am discutat la mirificul d-voastra centru de relatii clienti!)


comments

18 comentarii la „Scrisoare deschisa …”

  1. dennis la mine au decis sa le reduca din August 2008 … de cand am facut schimbarea adresei de livrare…
    cred ca si io o sa trec la altii…acum prospectez piata
    Rasta> cred ca o sa ies din aceasta jungla 🙂

  2. Pingback: Tweets that mention Scrisoare deschisa … | Ciulea's Blog -- Topsy.com

  3. Cat m-am chinuit eu cu un prost la telefon sa fac sa imi mearga receiverul ala nu iti poti imagina. Am facut setari peste setari, i-am zis ca nu merge, el nu ma credea, spunea ca nu fac bine, i-am zis ca scrie in romana ce dracu nu fac bine. Dupa juma de ora de stat in telefon a ajuns la concluzia ca receiverul meu e stricat si sa ma duc la adresa cutare sa il repar. Ma duc la adresa cutare si aia in 5 minute imi zic ca nu are nimic receiverul si este in perfecta stare de functionare si ca nu imi mergea ca nu era setat nu stiu ce in meniu. Prostul de operator nu avea scris in carte si optiunea aia se pare.

    M*** RDS. Al vostru client din 2008, Boris

    Daca nu se cuvine ultima propozitie, Dane te rog sa editezi comentariul.:)
    .-= Boris´s last blog ..De ce se udă străzile? =-.

  4. pai au inceput cu tine in 2008. au vazut ca masura nu e suficienta si cred ca au marit piata: nici mie nu mi-a venit factura de 2 luni. fratilor, daca nu trece criza, o sa ramaneti si voi fara facturi expediate acasa 🙂
    .-= dennis´s last blog ..Operatia lui Bob =-.

  5. Pingback: Call center | Ciulea's Blog

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.