Nu am sa ma apuc sa va spun ca e de cacat reclama aia cu inselatu’ de la BCR (vorba aia fiecare banca/client se identifica … probabil de aici si rezultatu’ faptului ca m’am refinatat la o alta baca …) nu, nu asta e ideea din aceasta dimineata.
In schimb, am sa va spun ca am o nedumerire mare cat casa poporului, si anume de ce dracu or acceptat bancile sa se achite facturile de gaz, curent, telefon, internet si dracu mai stie ce serviciu de importanta maxima, la ei in caserie.
Adica, plm, nu’i suficient ca sunt o gramada de oameni (clienti) care refuza din varii motive sa isi achizitioneze “modulul” de internet banking … asta presupune ca cel putin pe sfarsitu’ lunii (adica undeva in juru’ datei de 25) e plin ochi in aproape orice sucursala de prin oras (a se intelege ca pana in 25 trebuie duse OP’urile cu biru’ la stat).
Asa de mare sa fie costu’ numerarului? …
Ce intrebare-i asta? cativa banuti de la cateva milioane de oameni…. se cam aduna
te referi la comisioanele pe care le incaseaza banca de la furnizor? … nu cred ca acolo e castigu’ … ca daca ar fi fost asa, nu ar fi desfintat EON caseria …
comisioanele sunt mai mici decat costurile totale cu personalul, intretinere ghiseelor etc
Daca chiar nu se poate plati online (varianta pe care eu, una, nu oarecare, o prefer inaintea oricareia), ma duc la Banca. Pe la 16.30. De fiecare data. Fara cozi, fara stres. Tanti functionara e simpatica, imi ia facturile si imi cere mai mult decat toti banii, si gata. Recomand BT Agentia 21 Decembrie. Sau Cooperativa Alianta :)))) (care nu, nu e Allianz-Tiriac!)
Eu am noroc ca banca la mine e jos la scara…si nu e aproape niciodata asa aglomerata 🙂
🙂
Pe bune, la ce era coada aia? =))
@Robintel oricum, nu-i de la noi… aia n-au fata de romani 🙂
E aiurea reclama la BCR , cel putin eu sunt sigura ca ama mai vazut-o undeva pe afara insa pt alte produse. Cat despre restul serviciilor, trebuiau sa faca si ei ceva daca la credite nu se mai inghesuia lumea:)