fbpx

Fifty Shades of Grey – cartea, filmul, marketingul

Asemenea controversa legata de un subiect nu am mai vazut de la rastignirea lui Isus. Absoult toata lumea are ceva de spus legat de cartea/filmul asta… pana si eu, care sincer sa fiu nu m-au atras cartile de Sandra Brawn nici cand eram in gimnaziu.

Un prieten mi-a spus odata ca daca vreau sa vad care e urmatorul pas in publicitate, sa urmaresc ce se intampla in industria porno, gaming sau campaniile politice din SUA… pentru ca ei au fost cei care au dat tonul in tot ce inseamna inovatie in marketing si publicitate.

Avand in vedere ca intr-o zi de miercuri, la ora 12 (ziua), nu am gasit bilet la Fifty Shades of Grey, avand in vedere ca un film care are nota 4 pe IMDB a reusit sa incaseze peste 235 milioane in primul weekend, eu zic ca pe lista cazurilor de studiat trebuie sa intre si marketingul la Fifty Shades of Grey.

Apropo, merg la film, cine mai vine?


Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

#ParintiLaScoala (P)

Next Post

Exista speranta!

Related Posts

Cand online’ul intra in offline!

Fara nici o tenta sexuala, pur si implu e un titlu’ de can’can, ce te duc cu gandu’ la tat felu’ de “pufosenii”, dar care nu are nici cea mai mica legatura cu ceea ce nimeni nu s’ar fiigandit, daca eu nu as fi aduc in discutie … deci despre ce discutam? .. momentan despre nimic, dar reiau. Pana una alta, pot sa va spun ca am avut un sfarsit de saptamana plin … am dormit maxim 8 ore adunat … dar, va spun din straFUNDU inimii mele: Ce drac cautati pe bloguri? Iesiti in offline si traiti-va viata!
citește mai mult