Va spuneam io’ mai ieri, alaltaieri … lunile trecute, cum ca era sa imi schimb operatoru’ de telefonie mobila … ei bine, in 10 august am avut o surpriza … neplacuta!
Primesc facura pe luna august, si cu stupoare vad, ca abonamentul e cu 10 euro mai mult decat cel de pe luna precedenta. Evident ca pun mana pe telefon, si fac o sesizare… nu ma agit prea tare, constient fiind de faptul ca toata negocierea de reinoire a contractului a fost facuta pe mail … si pe langa asta, urma sa plec in concediu pe 20 august … oricum, mai dau doua telefoane la relatii clienti … asa numa’ de control, si ma asigura stimabilii ca totul este in ordine, si ca o sa primesc raspuns.
In concediu fiind, nu foarte tare m’o interesat aceasta chestiune … in schimb, odata ajuns acasa, si (re)intrat cu greu in campu’ muncii, am inceput sa ma agit in legatura cu sesizarea mea … adica totusi, sesizarea era facuta din 10 august, si trecuse aproape o luna de zile si inca nu mi se solutionase.
Asa ca incep sa dau pe telefoane, incep sa amenint cu rezilierea, incep sa le spun ca mi se rupe de toti si toate … adica, psf, ma lasi, nu e vorba de 10 euro, ca nu stau din ei, e vorba ca ma simt inselat .. ca nu se face asa ceva … adica eu port o discutie cu voi pe mail, facem o negociere de oferte si dupa 3 luni ma facturezi in plus … ca lasa ca nu vede prostu’? Dupa 2 ore de comentat, primesc sms’ul prin care ma anunta ca raspunsu’ la sesizarea mea a fost transmis prin mail.
Citesc mailu’ si ma trazneste de nervi … incepe cu fraza’ prin care ma anunta ca nu se poate rezilia decat daca sunt si ei de acord, si ei nu sunt de acord … si ca e ok cum sunt facturat … cu cei 10 euro in plus! Pun mana pe telefon, sun din nou … deja incep sa vorbesc urat … incep sa le spun vrute si nevrute … pai se poate asa ceva … adica, ma lasi, din 10 august pana in 6 septembrie e o buna bucata de vreme … si tu imi dai un raspuns asa numa’ … clar, nervos, mi se intrerupe de vreo’ 2 ori convorbirea … trebuie sa reiau, sa ma fac inteles din nou ….
La un moment dat, cred ca era a 3’ oara cand explic situatia mea, in decurs de 2 ore jumate, nu mai rezist, si cand imi raspune domnisoara, o iau cu: hai sa o luam inginereste … si anume, calculeaza cat ii abonamentu’ pe luna martei, apoi calculeaza cat e pe luna iulie, fa diferenta intre cele doua .. si explica’mi de unde sunt cei 10 euro, avand in vedere mailurile purtate pentru negocierea de oferta.
Zis si facut, in 5 minute, doamna imi spune: in primele trei luni, ati avut o reducere de 10 euro, de care noi nu v’am spus! Ne cerem scuze ca nu v’am informat, dar sa stiti ca dupa cele trei luni, am inceput sa va facturam, conform actului aditional semnat in urma negocierii de oferte …
Asadar dragilor, grija mare la reduceri … ca nu stiti de unde sar!
La Vodafone mi-e un pic mai cald. =))
Asadar, eu ti-am mai spus ca astia de la Orange s-au facut niste NEMERNICI in ultimii ani. Eu mi-am bagat pu|@ in ei si am plecat dupa 10 ani.
Orange isi baga pu|@ in clientii vechi!!!
@marius eu nu contest asta … numa ca, in cazu’ de fata, eu am facut din tantar armasar … pl, io m’am negociat pe 60 de euro abonament, si primele 3 luni am platit 50 … intelegi cum zic? 😛
atunci e altceva, in cazul asta
Dar, Orange, se caca pe ei clienti vechi, in ultimul timp. Eu, client de 10 ani, platesc dublu fata de unul abonat de 2 luni. Aaa, si telefonul luat de mine de la Orange e de doua ori mai scump decat il ia unul care se aboneaza acum.
Si ca tot mi-am amintit: in ultima zi de contract cu ei (Orange), ma suna si imi spune: “pentru ca sunteti un client fidel si vechi, va facem o oferta la telefonie fixa si internet..” Bai idiotilor, de maine nu mai sunt la voi!!! asa fidel sunt?
M-am lecuit cu reducerile lor demult. Te fraieresc ca sa te faca sa iti faci acel abonament ca sa nu te piarda.
si eu am patit-o cu astia de la orange cand mi-am luat telefonul. Acum astept factura sa vad nu ma trezesc cu ceva surprize…
nu am incredere in abonamente, in special la orange pentru ca am auzit multe povesti, cartela pentru mine e mult mai convenabila!
Mi-e frică de reduceri în România, indiferent de produs sau serviciu, pentru că de fiecare dată o reducere ascunde de fapt altceva, o suprataxă puţin mai târziu.