Dupa cum bine stiti, sunt membru activ la doua campanii care se desfasoara in aceasta perioada Nepoti de Craciun si ShoeBox, campanii care sunt una in continuarea celeilalte … cumva.
Si cand zic ca sunt implicat activ, nu ma refer doar la pus un banner si scris un articol pe blog despre campania respectiva … nu, ma refer la implicare efectiva, de la dat telefoane, mailuri, cautat sponsori, si pana la mers pe teren si discutat cu oamenii.
Zilele trecute, am fost pe la magazinele care vand papuci, pentru a le spune despre camapania shoebox si totodata sa le las ceva fluturasi pe care sa ii imparta la clientii lor (care refuza cutia de pantofi) … cumva sa le prezinte o alternativa la aruncatul acesteia.
Am fost extrem, extrem de incantat sa aflu ca magazine ca Bata, Amely, Office Shoes sa fie foarte deschise la propunerea facuta de mine! Mai mult decat atat, chiar sa isi arate ei interesul fata de proiect … o deschidere nemaipomenita!
Si totusi, magazine de colt de strada, sa faca crize si sa ma acuze ca merg cu cersitul …
Curios cum reactioneaza oamenii in unele situatii … m-au dezamagit. Adica nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt absurd, inteleg ca nu toata lumea e deschisa spre astfel de actiuni … si chiar respect decizia lor! Dar de aici si pana la tot felu’ de acuze, eu zic ca e cale lunga. Si cand spun acuze, nu ma refer neaparat la acuze catre mine.
Intotdeauna am fost de parere ca e mult mai greu sa te comporti frumos!
Sa vorbesti urat, sa nu iti pese, sa fii arogant, insensibil si alte asemenea adjective e extrem, extrem de simplu!
Adevaratul caracter al omului apare in conditii de stres …
Cam urât.
foarte adevarata si aia : daca vrei sa cunosti caracterul unui om cu adevarat il pui intr-o functie de conducere ; abia atunci isi va arata adevarata fata !
sau da-i bani multi