Ieri, asteptandu’mi randul, stand frumos, si linistit pe scaun, precum un copil de cinci ani, care asteapta sa ii fie cumparata jucaria de pe ebay, m’o trasnit … motivele pentru care e bine sa iti recompensezi angajatii, macar in limita decentei … si aici ma refer la cei care interactioneaza cu omu’ … aia de la front desk (daca imi permiteti acest neologism)
Bun, si pentru ca sunt un inginer (macar la diploma), am sa punctez:
- Zambeste! Daca nu’i o scarba, am sa revin la intreprinderea ta … po’ sa fie ea, femia femiilor, po’ sa fie siliconata, naturaletelor, daca se comporta cu mine, ca’ cu’ un morcov zbarcit … spun pa!
- Isi da silinta! Sunt de acord ca nimeni nu s’o nascut invatat, dar daca e cat de cat interesat de ceea ce face, isi da silinta, si cu siguranta va gasii, impreuna cu preamaretu’ client, o solutie, la cererea lui.
- E punctual! Fiind platit cat de cat ok, nu e nevoit, ca noaptea sa munceasca ca si male gigolo, avand timp, ca dimineata sa ajunga la timp!
- Nu’i tampita! Ma, culmea, cercetatorii englezi, au descoperit, ca o persoana ce are mai mult de 2 neuroni, nu accepta toate tampenile impuse de un patron obsedat sexual … asta, inseamna, ca daca intervine o problema, angajatu’ are prezenta de spirit, si poate sa rezolve, problema sus amintita … culmea, cica un angajat care nu’i tampit, te scapa de dureri de cap!
- E fericita! Daca are bani de mers la un suc cu prietenii dupa serviciu, are sanse mari sa isi gaseasca iubirea vietii lui … astfel zambetu’ de la punctu’ 1 nu e fals!
Sa nu uitam, ca el are primu’ contact cu angajatu’ … deci daca vrei sa iti creasca afacerea … e ca in poza asta de mai de jos .. piramidala chestiunea …
poza furata de aici
vad ca la punctul ai folosti declinarea masculina, iar la tampit declinarea feminina :))
😀 vezi bine … dupa cum spuneam: scriu din propria’mi experienta
si daca e tampita macar sa poarte dupa ea in poseta toata ziua un algocalmin pentru durerile de cap, asta ar face-o mai grijulie si poate ar mai alunga din tampenie:))