Ediția de anul acesta a acțiunii caritabile Nepoți de Crăciun, a fost una din cele mai solicitante acțiuni. Ștacheta am ridicat-o destul de mult (dar nu mă plâng, mai degrabă mă laud 😛 ) și mă bucur că am făcut acest lucru. Motivul principal pentru care mă bucur este că am reușit să aducem zâmbetul pe a nu mai puțin de 2.521 de bunicuți.
Pe scurt, ediția din acest se rezumă la:
- Peste 20.000 euro investiți în coletele bunicuților
- 16 companii partenere care practic ne-au ajutat să strângem pachetele pentru cei 2.521 de bunicuți
- 70 voluntari, fără de care nu am fi reușit să ne atingem obiectivul din acest an. Voluntarii au fost așa impresionați de bunicuți că a 2-a zi au decis să-i reviziteze pe o parte din ei (cât de tare e asta?!)
- 6 zile pline. Nu mai dezvolt, dar vă spun că au fost mega pline!
- Peste 10 artiști au urcat pe scena Nepoți de Crăciun din cadrul evenimentului de la VIVO! Cluj-Napoca
- 2 județe (Cluj și Alba) și, dacă totul iese conform planului, vom mai adăuga încă un judeș, Mureș.
- 37 articole scrise pe blogul nepotidecraciun.ro (asta până acum 3 zile, de atunci s-au mai scris și cu siguranță se vor mai scrie)
- 3 fotografi (Fred Dwe, Octavian Caldarari și Marius Mariș), 1 video editor (Laura Revnic), țâșpe Gb de materiale.
- 1 concert de colinde susținut de Ansamblul Armonia Seniorilor din cadrul Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Integrate pentru Persoane Varstnice Nr. 1 (adica Centrul de Zi pentru Varstnici nr.1, sau pe scurt CZV 1)
Aici nu mai pun emoțiile pe care le-am încercat toți cei care am participat activ la împărțirea cadourilor, bunicuții sunt, după cum vă tot spun, niște oameni fenomenali.
Mulțumim, #împreunăSuntemNepoțiDeCrăciun!
#NepotideCraciun – un proiect livrat de FAN Courier
Sponsori : Dames , Banca Transilvania, Farmaciile Dona, IT Select, Starbucks, Ciorchin, MTC Impex, Daisler Print House, Fundatia Vodafone, Agentia TAS, Class Fiscal Consulting, Fantasmagia, E.ON Romania, Avon Cosmetics
Sustinatori: CDJ-events