fbpx

Marketing in timp real

Cateva exemple de asa da!

Pe piata exista o tona de pagini de facebook si mai multe de un milion de litri de conturi de facebook, profile personale care substituie paginile companiilor. Majoritatea au fost invatati ca trebuie sa existe si ei pe facebook pentru ca acolo e toata lumea. Putini au si inteles ce presupune sa fi prezent acolo.

In cursa noastra de 100 m garduri pentru pregatirea cjX-ului, primele obstacole pe care le-am avut de depasit si cele mai grele printre altele au fost gardurile sponsorilor 🙂

Stiu, suna ciudat, dar cam asa era. Noi ridicam mingea la fileu si oamenii de marketing executa slam dunk.

Prima minge ridicata, a fost inspre TNT Express Romania

acestia nu au reusit sa faca un simplu slam dunk, ci au executat un minunat backflip slam dunk! (va povestim cat de curand mai multe pe tema asta).

Gabriel le-a ridicat mingea celor de la Tic Tac, nici acestia nu s-au lasat asteptati

tic-si-tac

Urmeaza episodul patru!

Asta inseamna real time marketing! Reactie.


Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Prima impresie

Next Post

Am parcat ca un bou, urmatorul pas!

Related Posts

Workshop in cadru’ TIFF 2011 sustinut de THOMAS MAI

Thomas Mai este cunoscut pentru experienţa sa în acest domeniu, ţinând prelegeri şi oferind consultaţii pe teme de finanţare, marketing, distribuţie de film şi New Media în întreaga lume. A ţinut prezentări la 19 workshop-uri din jurul lumii. Thomas a fost sales agent timp de 14 ani, perioadă în care a vândut filmele realizate de regizori precum Lars von Trier, Lukas Moodyson, Thomas Vinterberg şi mulţi alţii. A produs 4 lung metraje: The Eighteenth, Possessed, Don’s Plum, şiOne Point O, fiind recompensat cu numeroase distincţii. Thomas a fost managing partner şi producător la Klondike Film între 1996-1998 şi CEO al Trust Film Sales între 1998-2000. Între 2000-2004 a fost managing partner şi producător la ZentAmerica şi CEO Katapult Film Sales din Los Angeles între 2004-2006. Între 2006-2009, a condus departamentul New Business la TrustNordisk.
citește mai mult