În ultima perioadă m-a prins Instagramul. Am de mult contul, dar doar de o perioadă am început să-l folosesc mai des, să comunic, să spun prin intermediul InstaStory-ului unde sunt și ce fac.
Sincer să fiu, ne-am uitat mai mult pe pozele teraselor, decât pe cele cu mâncare. Nu ne era foame, nici nu știam ce vrem, mă rog, știam că vrem să stăm pe terasă să savurm un pahar de vin. Și așa am ajuns să mâncăm ceva banal (nu vreau să mă înțelegeți greșit, mâncarea nu a fost rea, pur și simplu nu a fost la fel de senzațională precum locația) la un preț peste mediu (ce găsești în Sibiu).
Cât e de important pentru tine ca locația să fie instagramabilă?
Featured image: Ruslan Bardash
locație=chirie, este un termen tehnic, folosit în contracte, nu are nicio legătură cu ”loc”, deși seamănă cu englezescul location sensurile sunt total diferite
Merci de feedback. Cu toate că în trecut nu avea nicio legătură, între timp lucrurile s-au mai schimbat, este totuși o limbă vie, drept urmare îl găsești în dex și cu sensul folosit de mine.
Și eu fix asta am vrut să întreb, locul să fie instagrmabil, nu afacerea. Dacă te uiți la ultima poză poate înțelegi ce am vrut să zic.
Altfel, nu mi-ai răspuns la întrebare și chiar aș vrea să aflu opinia ta 🙂
Parca prefer sa fie mancarea instagramabila si mai putin locul, terasa, etc.