fbpx

Linked Culture – Marketing și Management Cultural

Ieri și azi (16 și 17 martie 2017) fetele de la PRBeta au organizat o conferință care are ca temă marketingul și managementul cultural. Eu nu am participat din postura de blogger ci din postura de dwarfs la LollyBoom și din cea de manager a lui Cristian Gog.

Nu am să vă vorbesc despre ce am învățat de la oamenii care au urcat pe scena conferinței, sincer cred că la o astfel de confeință trebuie să fii prezent. În astfel de situații nu e vorba doar de auzirea unor informații. În fine, nu o divaghez prea tare, din punctul meu de vedere trebuie să participi pentru a putea asimila întreaga informație.

În schimb am să vă redau câteva citate, care nu au neaparat legătură cu motivul pentru care am venit eu la Timișoara

  • Cultura = adunare de reflexe care in timp ajung încetețenite – Ovidiu Hrin
  • Orice este astăzi avangardă, mâine e istorie – Sabina Ulubeanu
  • Artistul contemporan este un senzor a ceea ce se întâmplă în societate – Ovidiu Șandor
  • Arta contemporană: Anii 70 au fost foarte efervescenți pentru Timișoara, ’90 au fost ai Bucureștiului, iar 2000 au fost acaparați de Cluj – Andrei Jecza

Featured image Petru Cojocaru


Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Câștigă o invitație dublă la piesa de teatru: Frumoasa călătorie a urșilor panda de Matei Vișniec

Next Post

These pretzels are making me Thirsty – #AmZisBun

Related Posts

Catre directorii de marketing

In primul rand, va rog sa imi permiteti sa va salut deschiderea pe care o aveti asupra mediului on-line (cei care o aveti), dupa care, va rog sa cititi aceste randuri, care, cu toate ca nu sunt niste randuri scrise de cineva avizat in domeniu marketing’ului, va vor explica, cum sa NU concepeti un mail catre bloggeri
citește mai mult