V-am spus că pentru mine Electric Castle nu e doar un festival de muzică, e toată atmosfera creată în jurul scenelor, de către sponsori și organizatori prin activări și instalații.
Lidl România, partener strategic încă din 2017, a fost și anul acesta parte importantă din festivalul Electric Castle. De la programul Environment First și până la magazinul Lidl, fresh barurile și instalațiile de lumini amplasate în interiorul festivalului.
Instalații și activări
Fără doar și poate instalația de lumini de la Turnul Parașutiștilor a fost una dintre cele mai de impact instalații din cadrul EC_Special City.
Mă bucur că am avut inspirația să cer aprobări, astfel încât să o pot filma din hotelul Belvedere, de la etajul 7. Arată într-un mare fel!
Pianul de pe Cetățuie a fost disponibil tuturor (nu doar participanților la EC_Special, pentru că se afla în afara zonei festivalului) și a fost o activare drăguță unde, pe lângă că puteați să cântați la pian, era un excelent loc pentru fotografii.
Environment First
Extrem de important pentru mine acest subiect. Motiv pentru care ori de câte ori văd că o companie se implică, mă bucură.
Și mă bucură cu atât mai mult, în această situație, că pe lângă că ne educă să avem un mod de gândire sustenabil… chiar și la festival, face încă un pas: Pentru fiecare PET sau doză colectată la aparatul de colectare selectiva, Lidl investește 1 leu pentru renovarea Castelului Banffy.
Fresh Bar și magazinul Lidl
Componenta de ”reîncărcare a bateriilor” este una extrem de importantă în atmosfera de festival. Iar prin baterie, mă refer la bateria corpului. Indiferent că ai nevoie de un boost de energie sau doar să te rehidratezi, fresh barurile de la Lidl România mi-au răspuns corect la această nevoie: sucuri, fresh-uri și shot-uri de matcha sau ginger, făcute cu fructe aduse din Piața Lidl.
Iar partea economică este o componentă care te frustrează sau nu la un festival. M-am bucurat să aflu că la Bonțida, pot să-mi cumpăr din magazinul Lidl mâncare pe care să o prepar pe grill-urile puse la dispoziție, împreună cu specialiști care să te ajute, de către Lidl. Și, evident spice și sos barul pus la dispoziție, tot gratuit, de către Lidl România.
M-am bucurat că am avut posibilitatea să-mi cumpăr o apă plată cu 69 de bani, astfel încât să mă hidratez corect. M-am bucurat că magazinul Lidl din Piața Unirii a fost accesibil tuturor, nu doar participanților la festival. M-am bucurat chiar și de o înghețată de la Lidl.
Cred că aceste mici detalii, mă rog, nu sunt mici, au ajutat. Au întregit atmosfera festivalului, chiar dacă, poate, nu am realizat.
1 comment