fbpx

Florenta ….

Zilele astea, mo’ cuprins asa o nostalgie … poate din cauza ca e cald …din cauza ca se apropie concediile (la altii, ca la mine habar n-am … eu unu, nu imi iau concediu sa stau acasa…ori ma iau si ma duc pe undeva, ori merg la birou …), in fine, citind pe chinezu, vorba cantecului: amintirle ma napadesc … cu o experienta senzationala traita … in Florenta.

Primul contact luat cu acesti “olteni” a fost unul mai putin placut … ma rog in prima faza … ajunsi la hotelul de la margina orasului (la ce scoruri sunt la ei, am zis ca mai bine dau cu 50 de euro mai putin pe noapte si stau mai departe de centru’ orasului) … doar ca surpriza, au incurcat rezervarile si … datorita faptului ca sunt un optimist increzut, vorba mea de suflet este: Tot raul spre bine, am fost cazati la un hotel de 3 stele din centru’ Florentei, la numai 5 minute de mers pe jos pana la Dom.

Nu am sa va ingreunez ziua spunandu-va despre incarcatura istorica a orasului, despre fiecare turnulet vizitat de catre mine, despre preturile exorbitante din Italia, despre minunata galerie Uffizi, despre gustul unic al inghetatei … sau alte minuni … vreau doar sa va spun, ca orasul e plin de viata, de dimineata de la 7 (atunci me trezeam, ca sa am cat mai mult timp pentru vizitat) si pana seara tarziu, e un du-te vino! … dar e unu extrem de placut … seara, esti intampinat cu voie buna si cantec:

Care oras v-a placut cel mai mult (din puct de vedere turistic) … dintre cele vizitate de voi?

12 comments
  1. Super! Pe strazile din NY sunt tipi care bat in diverse obiecte (galeti, oale, etc) care chiar au un talent si scot un sunet placut, ei merita un respect, la fel si altii care i-au o chitara si se duc intr-o intersectie si incep sa zdringhi zdringhi.

Locuri frumoase sunt peste tot, dar cand te gandesti cum este drept cunoscut romanul prin Italia/Spania.. mai bine te duci in alta parte, ceva nou, gen Texas, Tokio etc..

2. @cremsnit, sa sti ca si eu am avut frica in san, chiar am avut o experienta: Seara mancam la acelasi restaurant (era destul de ieftinut, si aproape de hotel), la un moment dat, ne-am imprietenit cu sefu’ de sala, si ne intreaba ala ca de unde suntem …ca vorbim cu un accent ciudat italiana (vreau sa spun ca vorbeam cu el in italiana si engleza – la cat ma uitam imediat dupa revolutie pe posturile italienesti imposibil sa nu fi invatat ceva 😀 ) si in momentu’ in care i-am spus ca din Romania, i-a picat la ala fata … da’ i-a trecut dupa 20 de secunde… dar prima lui recatie a fost nasoala 🙂
    dennis in august 2008 … sper ca in 2 ore sa fac rost si de poze, si pun cateva sus

3. Eu am fost acum 2 ani in Egipt , in afara de atractiile turistice : piramide , temple si altele , am avut ocazia sa lenevim in Hurgada , la Le Pacha Resort 5 zile cu mancare , bautura si marea la o aruncare de bat. Am mers cu all inclusive si a fost absolut magnific . Cel mai mult am apreciat o croaziera de 2 zile si o noapte pe Nil. Nu cred ca are rost sa spun ca am vazut peisaje superbe , plus ca m-am trezit dimineata cu sunetul vaporului trecand prin apa ..