fbpx

BCR, refinantare?

Printre ei, si eu. Si bineteles, ca primu’ pas, a fost catre BCR, ca doar la ei aveam creditu’ (ma gandeam ca scap de niste comisione: gen taxa notar, ipoteca … ca plm, se putea face un act aditinal), asa ca imi depun dosaru’, si imi spune ofiteru’ de credit ca ii pa vine, te refinatezi clar, in doi timpi si trei miscari, asteptam numa sa vina cu stampila rosie de la Bucuresti pa el … tate’s bune, nu iti fa griji … si vine, cu stampila rosie, da nu aia buna, aia cu respins, si incep sa fac scandal, ca de ce … de ce plm ati respins dosaru’? Fiti domni si dati’mi un motiv. Ca doar va obliga legea, voi imi cereti mie aia, aia si aia, daca le indeplinesc imi dati creditu’, nu? No’ io am plus aia, plus aia, si plus aia, de ce nu imi refinantati creditu’? … si toata chestia asta o durat vreo’ 3 luni, am facut vre’o 3 plangeri .. fara sens, acelasi raspuns cretin: nu va incadrati .. si io ii intrebam ce anume nu e bun …

Mai, va spun cu mana pe inima, ca primu’ meu credit (ceea ce nu va doresc si dumneavoastra) l’am luat de la BCR (nu ma plang ca l’am luat), or’ fost ok, primu’ an, apoi, or’ inceput cu dobanda variabila, nu ma plang nici de asta, ca asa erau contractele atunci, toata lumea sugea de pe tine cat se putea .. inteleg, plm, o banca nu e o societate de binefacere … nu era criza (inteleg pana la un moment), DAR (da cu majuscule), imediat ce o lovit criza’n noi, si ajutati de mirifica ordonanta 50, toti cei care am putut am cautat o refinatare.

Printre ei, si eu. Si bineteles, ca primu’ pas, a fost catre BCR, ca doar la ei aveam creditu’ (ma gandeam ca scap de niste comisione: gen taxa notar, ipoteca … ca plm, se putea face un act aditional), asa ca imi depun dosaru’, si imi spune ofiteru’ de credit ca ii pa vine, te refinatezi clar, in doi timpi si trei miscari, asteptam numa sa vina cu stampila rosie de la Bucuresti pa el … tate’s bune, nu iti fa griji … si vine, cu stampila rosie, da nu aia buna, aia cu respins

dosar respins

si incep sa fac scandal, ca de ce … de ce plm ati respins dosaru’? Fiti domni si dati’mi un motiv. Ca doar va obliga legea, voi imi cereti mie aia, aia si aia, daca le indeplinesc imi dati creditu’, nu? No’ io am plus aia, plus aia, si plus aia, de ce nu imi refinantati creditu’? … si toata chestia asta o durat vreo’ 3 luni, am facut vre’o 3 plangeri .. fara sens, acelasi raspuns cretin: nu va incadrati .. si io ii intrebam ce anume nu e bun …

Oricum, mi’am luat catrafusele si m’am refinantat la alta banca, care o considerat ca sunt bun platnic (din moment ce aveam 4 ani experienta in acest domeniu, fara nici macar o secunda de intarziere).

Si acum, am impresia ca Dominic ar vrea sa isi aduca inapoi cele 120 de milioane de euro pe care le’o pierdut in 2010 (clienti cu potential de plata a ratelor, clienti pe care alte banci i’au primit cu bratele deschise), probabil ca o realizat asta, cand o vazut la inceputu’ anului, ca are o scadere de 20%. Nu comentez, e foarte faina campania celor de la blogalinitiative, e targhetata fain, e clar ca s’o schimbat ceva in comunicarea BCR’ului de cand a ajuns Alexandru Negrea responsabil de social media, doar ca nu e suficient. Nu e suficient sa ai o comunicare buna pe o singura ramura, nu e ok sa faci reclame faine, da produsu’ sa fie de kko, serios, daca nu ai grija de clientii tai, aia buni platnci macar, dai cu bata’n balta!

Io, cand le’am spus ca “o chierdut, fix clientii aia … aia care plateau la timp, aia care aveau scoring bun, aia care erau dispusi sa isi continue platile lunare… si o ramas … o ramas … cu ce o ramas? … ati ghicit! o sa ramana doar cu aia care nu o sa se poata refinanta … cu sanse mari sa nu isi mai poata platii ratele lunare … asa ca…” ei batman, batman!

Ma, ala ce o zis: un client fericit zice la un prieten de SRL’u respectiv, iar, un client nemultumit zice la 100 de oameni de SRL‘u respectiv! nu o fo’ prost, o stiut el ceva

Prin urmare, pentru mine BCR nu mai prezinta garantie, fix din acest motiv … vorba lu’ bunicu: multa apa traba sa treaca peste pietrii ca sa mai prind io incredere in ei!

Si, daca im permiteti un sfat mic catre BCR’isti:

ganditi’va la clientii pe care ii aveti, si apoi incercati sa va largiti portofoliu … serios, un client multumit, e o mina de aur pentru viitor!


6 comments
  1. pe mine m-o pierdut ca si client de prin 2009. dupa ce ca m-o tot purtat ba in stanga, ba in dreapta, cand o vazut ca am plecat la alta banca cu creditul, m-o mai purtat vreo 2 saptamani pana mi-o semnat toate actele. de atunci, ori de cate ori am ocazia “laud” aceasta banca:)), ca vorba aia: Un client mulţumit îţi aduce alţi şapte. Unul nemulţumit îţi alungă zece

  2. Eu urăsc băncile și sper să nu trebuiască să împrumut bani de la ei.
    @Alex o refinanțare este atunci când primești o sumă de bani care să îți permită să lichidezi toate ratele și să rămâi doar cu una, la o singură bancă.

    1. @Jteph o refinantare e atunci cand schimbi ratele de la o banca la alta 😉 (si BTW Alex s’o referit la faptu’ ca nu are credite, si nu o fost nevoit sa faca acest pas.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Am am, dar oare il vreau?

Next Post

Defensive drive

Related Posts

Cat esti de absorbit?

Dupa cum bine se poate observa, in fata mea se intampla ceva … nu stiu ce, e foarte probabil ca cineva sa fi facut exhibitionism, ideea e ca toti, dar absolut toti de la masa isi indreapta privirile catre …. mult probabila situatie in care barmanita isi schimba tricoul udat cu sampania varsata de catre cealalta ospatarita, din cauza bataii in ciocolata la care au luat parte … nu stiu, nu am fost pe faza … eu eram ocupat cu blidu’ meu de zama. Ca’cam atat de apropiat sunt eu cu mancarea mea, ca’cam atat de absorbit sunt eu cand vine vorba de mancare, ca’cam asa de atent sunt eu la restu’ evenimentelor
citește mai mult