Primul pas: recunoaste-ti greseala! Pasul doi: remediaz-o!

Nu cred ca s-a pus vreodata problema sa fac scandal unei angajate/angajat de la cine stie ca companie de larg consum, daca a gresit ceva si a stiut sa se comporte. A stiut sa-si asume gresala. Indiferent ca in loc de suc de mere mi-a adus vodka, indiferent daca eu i-am spus ca sunt alergic la usturoi si el mi-a adus mujdei, indiferent daca i-am spus ca vreau pat matrimonial si el m-a cazat la cort.

Niciodata nu l-am luat la pulpa calului, in momentul in care a stiut cum si ce sa faca. Daca a stiut sa spuna ca a gresit si daca a stiut ca trebuie sa faca ceva ca sa remedieze gresala… Pentru ca nu intotdeauna un simplu: imi pare rau, si rezolva problema.

In trecut eram un crizat si jumatate. Recunosc! Asteptam o milisecunda si daca nu isi vedea vina, il lua mama dracului. Intre timp, m-am mai copt la minete, putin si am inceput sa astept putin mai mult. Azi, nu ma mai enervez aproape deloc… daca ma freci, te frec si eu… cu zambetu’ pe buze. Intorc cutitul in rana, in timp ce presar sare fara sa clipesc si cu un zmbet plin de satisfactie!

Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar, vreau sa va spun ca din cand in cand dai si peste niste super oameni! Te intalnesti cu oameni in fata carora te simti obligat sa te apleci si sa scoti palaria.

Din aceasta categorie face parte si Raluca de la Zanzy Tour. In Thassos, am mers prin ei. Raluca s-a ocupat de noi. Ea ne-a cautat cazare, avand in vedere specificatiile primite de la buburuza.

Vreau sa va spun ca noua ne trebuia o camera cu bucatarie, din cauza ca am tot schimbat data, am bulversat-o si cumva, cand am ajuns nu am avut camera cu bucatarie. Buburuza, a sunat-o si vreau sa spun ca in 20 de minute ne-a rezolvat problema. Si-a recunoscut gresala si a facut urmatorul pas logic, remedierea problemei.

Noi eram in Thassos, ea in Cluj. Nu ma incalzea cu nimic ca imi spunea doar: imi pare rau. Mie imi trebuia rezolvata problema. Si a rezolvat-o, in cel mai rapid mod… chiar, daca din punctul lor de vedere (a agentiei de turism) a fost cel mai costisitor.

Au decis sa ne vireze diferenta de bani (de la o camera simpla la un studio) in contul personal ca sa platim pe loc la proprietar. Nu ca ne intelegem cand ajungem acasa, nu ca platiti voi si vedem… Pentru ca, nu-i asa poate eu aveam un buget stabilit. Iar diferenta ma dadea peste cap si-mi strica concediul. Nu! Ea, a decis sa-si asume si sa-mi faca mie concediul de vis. Si asa a si fost!

Din punctul meu de vedere asa ar trebui sa se comporte orice companie! Ma inclin in fata lor si ii recomand.


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii.
Ma gasiti pe:
Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

Leave a Reply