fbpx

Vibraţii Transilvane

Nu știu cum sunteți voi, dar eu tot ce are legătură cu statul nostru drag îl asemuiesc cu un bătrân care nu acceptă schimbarea. Prin bătrân nu înțeleg un om în vârstă, ci mai degrabă un om care nu este capabil să privească mai departe de bula lui…. indiferent că nu are capacitatea intelectuală să facă acest lucru, că este prea comod sau doar pentru că ”nu i se pare lui normal”.

Știu, greșesc când generalizez! Drept dovadă că greșesc stă nouă identitate a Filarmonicii de Stat Transilvania!filarmonicadestattransilvania
Creată de agenţia Heraldist & Wondermarks (agenția care ne-a ajutat și pe noi proiectul ClujX), noua identitate vizuală a Filarmonicii din Cluj-Napoca promite o reuniune inedită prin imagine a unei instituţi valoroase cu zona care o definește: regiunea Transilvaniei, o reasociere culturală definitivă. Rebranding-ul filarmonicii e doar un prim pas creativ al colaborării pro-bono între Heraldist și Filarmonica de Stat “Transilvania”, un proiect care va prinde contur tot mai expresiv în viitor.

Noi am numit noua identitate vizuală “Vibraţii Transilvane”, iar transpunerea vizuală reflectă intenţile conceptuale”, ne spune Semida Duriga, Creative Director și Partener Heraldist.

Sincer trecând peste faptul că îmi place la nebunie noua identitate vizuală, mi se pare absolut fenomenal că există oameni care conduc instituții de stat și, cu toate acestea, sunt ancorați în realitate, sunt manageri ai anului 2016!

Dincolo de profesionalismul şi interesul pentru realizarea unei identităţi îndrăzneţe şi nonconformiste, cei de la Heraldist & Wondermarks ne-au demonstrat că sunt şi melomani. Apreciem implicarea lor în campania de promovare a unei instituţii de cultură şi ne bucurăm de această colaborare, compania reuşind să găsească un nou concept de promovare ce se potriveşte foarte bine mesajului pe care noi vrem să îl transmitem, atât în România, cât şi în afara ţării, a declarat reprezentantul Filarmonicii de Stat “Transilvania”.

Originalitatea logo-ului e cu atȃt mai semnificativă dacă ne gȃndim la multe alte identităţi vizuale ale unor filarmonici celebre dezvoltate pȃnă acum: ele s-au concentrat fie pe a reda vizual ideea de “muzică”, fie au reinterpretat imaginea spaţiului de concerte (locaţie, arhitectura), fie s-au axat pe elemente neutre pentru a transmite cultura în formele ei, mai mult sau mai puţin moderne

logo_final_gradient1

Nu pot decât să-i felicit conducerea Filarmonicii de Stat Transilvania pentru curaj și echipa de la Heraldist care a realizate acest minunat proiect: Noa Kruppa – Art Director, Semida Durigă – Creative Director & Partner, Adrian Docea – Innovation Director & Partner.


1 comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Adi Hădean lansează volumul #24centimetri la Cluj-Napoca

Next Post

In/Out Photo Festival – Primul festival de fotografie documentară din România

Related Posts

5 motive motivationale

Ieri, asteptandu’mi randul, stand frumos, si linistit pe scaun, precum un copil de cinci ani, care asteapta sa ii fie cumparata jucaria de pe ebay, m’o trasnit … motivele pentru care sa iti platesti angajatii in limita decentei … si aici ma refer la cei care interactioneaza cu omu’ … aia de la front desk (daca imi permiteti acest neologism)
citește mai mult