fbpx

TeCOMM 2019, evenimentul anului în eCommerce: despre conținut relevant, conexiuni reale și personalizarea experienței de cumpărare

Peste 330 participanți care activează în mediul digital au fost prezenți la evenimentul anului al industriei eCommerce, TeCOMM 2019 – Bucharest edition. Evenimentul a avut loc în 10 aprilieși a adus în fața oaspeților peste 16 ore de conținut premiumun panel de soluții și ghidul special creat pentru comerț transfrontalier. Totodată, evenimentul a cuprins Atelierul Digital Google,  Brella–  platforma intuitivă de networking implementată pentru prima dată în România și o zonă expozițională cu soluții la cheie pentru performanță în business online.

Într-un mediu volatil, în care algoritmii fac regulile jocului, intuiția umană face diferența între experiențele oferite – iar moneda de schimb a business-ului devine atenția utilizatorului și nu informația în sine. Industria de eCommerce este în continuă expansiune, așadar nișarea afacerii, personalizarea călătoriei utilizatorului și automatizarea proceselor devin cruciale în decizia de cumpărare.

Ce a însemnat ediția TeCOMM 2019 București? 

Mai mult de 20 speakeri au livrat peste 16 ore neîntrerupte de conținut de calitate, prin keynote speech-uri, workshop-uri practice și masterclass-uri cu sfaturi imediat aplicabile, studii de caz, trenduri în eCommerce și analize de business în timp real. 

Dacă Rareș Bănescu a identificat live problemele cu care se confruntă proprietarii de magazine online prezenți, Nick Lansley a vorbit despre inovație în eCommerce și modul autentic în care aceasta trebuie să aibă loc, în timp ce Jan Lastuvka a încurajat proprietarii să profite de inteligența artificială, iar Mihai Vînătoru a vorbit despre necesitateaconstruirii unuiconținut care să vină în întâmpinarea vizitatorului. 

Fidelizareaeste un element important al strategiilor de marketing, iar de la Wouter van Horssen am aflat că recompensarea comportamentului de consum prin puncte de loialitate, servicii și produse excelente motivează clienții să revină pentru o nouă achiziție.Toma Matei a spus că 86% dintre cumpărători sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență aparte și mai fluidă în interacțiunea cu brandul,iar Cristian Ignat a făcut cunoștință publicului cu roboții software și beneficiile pe care aceștia îi pot aduce într-o companie, prin automatizare. 

A doua parte a zilei s-a desfășurat sub forma a patru workshop-uri (susținute de Xenia Muntean, Sorin Despot, Gabriel Caramis, Dan Koblicska) și două masterclass-uri (susținte de Ivan Imhoff și Cătălin Matei), în urma cărora participanții pot să aplice practic toate informațiile asimilate – despre comunicare și engagement, luarea deciziilor, gestionarea resursei umane pentru social media, chatboți AI.

BRELLA, inovația acestei ediții 

Networkingul rămâne un element crucial la nivel de domenii inovatoare. Pentru prima dată în România, TeCOMM a investit în networking printr-o platformă dedicată și dublă câștigătoare a London Event Tech Awards(Best Event Networking Technology & Best Conference Technology), pentru ca participanții să aibă parte de conexiunile potrivite, la momentele potrivite și cu discreția necesară întâlnirilor de business – prin simpla accesare a aplicației Brella din telefon. 

În cifre, Brella a însemnat. 130 de participanți înregistrați în aplicație și 75 de întâlniri programate, cu o rată de engagament de 30% înaintea evenimentului și 69% în timpul evenimentului. 

CROSS-BORDER FORUMpowered by PayU a însemnat un panel de soluții în jurul comerțului transfrontalier, dedicat proprietarilor de magazine online care se extind sau își doresc să se extindă peste granițele țării. Înbaza unui ghid concret realizat în colaborare cu GoMag, punctele de discuție au cuprins țări pentru extindere, legislație, logistică, transport, conținut online, procesatoare de plăți, analiza concurenței, contabilitate, scalabilitate, marketing & social media, DOs and DON’Ts, iar discuția a fost moderată de Vlad Andriescu, editor in chief @ start-up.ro.

Angrenați în panel au fost reprezentanții PayU RomaniaDHL Express RomaniaTwispay,ContentSpeedColetăriaRetargeting.biz, Moloso AgencyKeez, care au dezbătut, prin prisma experienței, toți pașii necesari pentru extindere, alături de problemele apărute și soluțiile aferente atunci când vânzarea are loc spre mai multe piețe. Pe parcursul forumul Cross-border, întrebările proprietarilor prezenți au primit răspuns. 

Parteneriatele de încredere au însemnat un pilon central al evenimentului – de la servicii uzuale de web design și până la inovații de contabilitate digitală, cash back, curierat transfrontalier sau programe de loialitate, zona expozițională a fost locul în care s-au consolidat colaborări noi sau existente. Parteneri ca Keez.ro, Samdam, DWF, GunMedia, Canopy, DHL Express România, Coletăria.ro, GoMag, retargeting.biz, Use-beez, Woobble sau Inovo Solutions au pregătit activități sugestive la stand pentru atragerea potențialilor colaboratori, interacțiune reală fiind cuvinte cheie ale zilei. 

TeCOMM 2019 – Bucharest edition arată că, în timp ce adaptarea la nevoile consumatorului rămâne un must have, proprietarii de magazine online trebuie să țină pasul cu ultimele tehnologii și să ofere experiențe care îi diferențiază de restul pieței printr-o personalizare puternică.  Dezvoltarea pieței de online din România va lua avânt prin contribuția activă a fiecăruia dintre noi, iar performanța industriei începe cu performanța individuală, print-un mix potrivit de resurse utilizate la capacitate maximă.

Libero Events, organizatorii TeCOMM

Partenerii care contribuie alături de TeCOMM la dezvoltarea industriei de eCommerce: GoMag, Retargeting.biz, Netopia Payments, BCR, Noah, Twispay, Planable, Canopy, DWF, TeamDeals, Samdam, Increase Media, Woobble, ContentSpeed, Moloso, DHL, DevNest, Beez, Pay U, Google, Host Vision, Gun Media, Keez, City Limo, Total Solution, Inovo, Coletaria.ro.


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii. Ma gasiti pe: Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.