Întotdeauna am încercat să mă conduc după această sintagmă:
Susține brandurile românești.
Și nu odată le-am dat credite din cauză că mă simțeam obligat (cumva) să le mai dau o șansă, să le mai ”încerc”, din simplu motiv că sunt românești, că eu sunt român, că trebuie să ne ajutăm economia țării, că e în regulă ca banii să se învârtă între noi… cu toate că de foarte multe ori am simțit că acestea nu fac altceva decât să profite de pe urma acestor campanii.
De foarte multe ori am simțit că defapt ele nu investesc în această sintagmă, doar se așteaptă ca lumea să cumpere de la ei, chiar dacă produsul lor este unul slab din punct de vedere calitativ.
Motiv pentru care m-am bucurat când am văzut că Farmec, care apropo este în top 10 branduri din România (din toate brandurile, da?) continuă să investească, continuă în produsele lor, continuă se se apropie de clienții lor.
Ieri s-a relansat magazinul Farmec de pe str Napoca 25 din Cluj-Napoca. Acesta este unul din magazinele emblematice ale Clujului, un magazin pe care toți clujenii și-l amintesc, la un moment dat era punct de reper.
Partea bună este că planurile celor de la Farmec nu se opresc aici, vor să deschidă astfel de magazin în toată țara.
Poza e din galeria foto de pe pagina de Facebook de la Farmec