fbpx

Rețeta unui teasing reușit

O spun oamenii de la Vitrina, cei care s-au ocupat de tot ce a înseamnat comunicare pentru deschiderea primului magazin Mega Image din Cluj-Napoca

Se aleg 4 dintre cei mai simpatici influenceri locali, Radu Valentin Băzăvan, Vlad Muresan, Dan Ciulea și Diana Rogo, se adaugă o locație de excepție, Miele Boutique – Kuiba, se condimentează cu glume și râsete, se filmează pentru câteva ore și… voilà: deschiderea primului magazin MEGA IMAGE din Cluj.



#AmZisDelicios #AmZisGustos #AmZisBun #AmZisProaspat #Vitrina25

Din acest video o să vedeți de ce am am ales titlul articolului de teasing, These pretzels are making me Thirsty. Ideea e că ne-am distrat de minune și mă bucur că am lucrat alături de oameni profesioniști.

De filmări s-a ocupat Lavinu Lazăr (împreună cu minunata lui echipă). Când spun că e profesionist, nu glumesc și nici nu vorbesc aiurea. Omul chiar știe să te facă să intri în pielea personajului, știe să te ”pregătească” pentru scenă, să-ți crească încrederea în tine, ce să mai, știe! La fel de profesioniști au fost și echipele de la Vitrina, Mega Image. Nu în ultimul rând, colegii bloggeri. Chiar dacă nu am filmat efectiv împreună, ”ne-am râs” unul cu (de) celălalt.


Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Vară 2017. Meniul de vară de La Mesteceni.

Next Post

Acțiunea. Asta ne omoară. Acțiunea, sau mai bine spus lipsa ei.

Related Posts