fbpx

Cum să te descurci în Londra

Sau mai bine zis cum m-am descurcat eu.

Transportul

Exceptând drumul de la și până la aeroport, am folosit Tube Tramer și Google Maps pentru a-mi face traseul. Aplicația îți face legăturile între toate mijlocele de transport în comun. Sincer, după tot ce citisem pe net, să ajung din punctul A în punctul B mi-a fost cel mai frică în Londra… frică dovedită nejustificată. Probabil că dacă mă bazam doar pe o hartă fizică, era cu totul altceva.

Mi-am cumpărat un Oyster Card ca să pot călători. Cu doar 6,4 Lire am călătorit toată ziua, pe tot ce înseamnă transport public (metrou, tren, autobuz), iar la ei toată ziua înseamnă până în cealaltă zi la ora 4 dimineața.

Cazare

Am fost cazat la un Premier Inn de lângă Dalston Junction. Camerele sunt super OK (mai ales pentru Anglia), iar micul dejun este acceptabil (e un fel de bufet suedez cu all you can eat, dar nu chiar… în sensul că îți comanzi mâncarea gătită. Mă rog, e o alegere bună, zic eu).

Un lucru extrem de important, pe lângă wireless, este faptul ca poți să-ți faci Check-out-ul la orice oră (singurul zbor spre Cluj este la o oră extrem de matinală)

Mâncarea

Un lucru extrem de important pentru mine.

Nu am apucat să merg în multe locuri, dar din fericire am reușit să mănânc un burger, de fapt cel mai bun burger pe care l-am mâncat în viața mea, la Byron

A photo posted by Dan Ciulea (@ciulea) on

Evident că nu puteam să ajung în Londra și să nu încerc mâncarea Indiană. Era strigător la cer! Așa că am mers la Dishoom

Berea a fos nelipsită. Personal, până acum și încă nu am reușit să le testez pe toate, pe locul 1 se afla London Pride, iar pe 2 Texan Tea. Cei care mă cunoașteți stiți că eu sunt băutor de vin, dar să mergi într-o țară ca Anglia și să nu bei bere, e sacrilegiu!

Turist

M-am plimbat. Cât am putut. Din păcate înainte să plec din Cluj nu am reușit să-mi fac un plan, să mă interesez cât de cât, așa că am mers să vizitez locurile emblematice din oraș, în limita timpului.

În prima zi am mers într-un sătuc de lângă Londra, la spectacolul Miracle a lui Derren Brawon. Dacă aveți vreodată ocazi să mergeți la un show de-a lui, mergeți… nu o să regretați. Nu e ieftin, am dat 40 lire pe bilet, dar merită. Îmi pare rău că nu am reușit să ajung și la o piesă de teatru la ei, next time!

În rest am ajuns pe la bibilioteca, Big Ben, Parlament, Palatul Buckingham, London Eye, Convent Garden etc.

4 comments
  1. Într-adevăr transportul este extrem de bine pus la punct și dacă ai net pe telefon Google Maps îți dă totul mură-n gură. Ceva foarte important pt cei care ajung pt prima dată în UK: codul poștal al unei locații este cel mai important. Absolut totul este legat de “postal code” și este prima informație pe care să o căutați atunci când vă interesează o locație.