fbpx

City break–Targu Mures

Weekendu’ trecut, am dat curs invitatiei lansate de triou’ fantastic de pe malu’ Muresului, in persoanele Bogdan Anghelina, Mihai Negrea si Albu Ionel si am urcat impreuna cu buburuza, Cristian Gog si Adriana (sotia lui) in ciuleamobil, si nu ne’am oprit pana in Targu Mures.

In primu’ si’n primu’ rand, vreau sa va spun ca am avut parte de o cazare exceptionala, am fost cazati la hotelu’ concordia, camerele sunt generoase, baile luxoase, locatia in sine este una centrala. Personalul este amabil, parcarea subterana este un plus binevenit, singuru’ minus, ar fi micul dejun … dar asta poate si din cauza ca noi am ajuns pe final … bufetu’ suedez nu mai era, asa ca am comandat a la carte … eu mi’am luat clasica ratota .. buburuza o gresit cu platou’ de mezeluri … dar, sincer, va recomand hotelu’.

Pe partea de pierdut timpu’, va spun cu mana pe inima ca 2 zile pline nu iti ajung sa vizitezi orasul, chiar daca am avut un program pus la punct, de cineva ca Mihai … program extrem de stramt… adica, Sambata, din cauza vremii  urate de afara, am fost la club Apollo, un centru spa .. din nou, recomand, un bazin, o sauna, un jacuzzi te fac intotdeauna sa te simti excelent.

Nici noaptea nu e lipsita de animatie in orasu’ strabatut de rau’ ce’i poarta numele, clubul The Office, impreuna cu dj’ul special venit, au reusit sa declanseze neuronu’ responsabil cu miscatu’ picioarelor in rezonanta cu mainile pe ritmuri de dans, si astfel s’o petrecut pana undeva la 4 dimineata.

Gradinei zoologice, vizitata a 2-a zi dimineata, i’a fost alocat prea putin timp (va recomand sa va alocati minim 5 ore pentru vizitarea ei, pentru ca e senzationala  – cred ca trebuie sa ii acord un articol separat), dar avand in vedere programu’, efectiv nu se putea altfel.

Complexul weekend e un centru de agrement estival pe gustul meu, pentru ca dispune de spatii verzi din belsug, terase care te imbie cu tot felu’ de chestiuni facute la gril, terenuri de fotbal, handbal, baschet, si, binenteles, bazine pentru racorirea trupului. Unde de altfel a avut loc si competitia sportiva … pentru, ca a avut loc si un meci de fotbal

MuresFotbalMeet

Ca si concluzie, am avut parte de un minunat week’end in Targu Mures, a fost un city break nevisat de mine, si pentru asta vreau sa le multumesc inca odata trioului pentru invitatia lansata in cadru’ evenimentului MuresFotbalMeet, orasului pentru ca exista, si nu in ultimu’ rand companiei de care am avut parte … pe langa cei enumerati mai sus, am avut onoarea sa ii cunosc pe cei din spatele monitoarelor care se ingrijesc de Heghes.com, Marius, OnFilme.ro, HancaAnca.wordpress.com, TeodorMuntean.wordpress.com, Nebunia.com, Yoncy.ro, Mistocareala.wordpress.com, BlogStock.ro, VirtualKid.ro, Kriogen.name, Neydamn.blogspot.com, Rares-Cojocaru.blogspot.com, Lenesu.info – ORGANIZATOR si el – multumesc pentru atentionare Ionel, DanGhemes.blogspot.com, WorldIT.info, BogdanDascalescu.ro, FloreaCristian.ro, TeoCabut.com, SiLaVaraCald.wordpress.com, chinezu.eu

Evident, ca pozele le gasiti pe facebook 😛

9 comments
  1. Bine mah, am inteles acum. Cu o simpla invitatie prin telefon nu merge. Deci trebuie sa ma apuc de organizat #TweetMeet-uri… Bineeeee 😀
    Ma bucur ca v-a placut si v-ati simtit atat de bine. Le multumesc co-nationalilor mei 🙂

2. bă din tot evenimentul aţi ieşit şi cu economie la bani:)) m-aţi sunat toţi o dată de ziua mea de pe telefonul lu’ băscălescu:)))
    hai să ne vedem cu bine joi-vineri…