fbpx

Dă boiz ar bec! Mergem pe jos pentru cei care nu pot să o facă

#Magic4, adică Radu Valentin Băzăvan (aka Groparu), mentalistul Cristian Gog, Cornel Marian Hoza (președintele Beard Brothers) și eu (al vostru Dan Ciulea) e echipa care participă și speră să câștige competiția Walking Month!

Ce speră, e clar că am câștigat.

Am câștigat prin simplu fapt că ne-am înscris! Și nu am câștigat doar noi (pentru că nu-i așa: mersul pe jos face piciorul frumos și plămânul sănătos), dar și cei care nu pot să meargă pe jos!

Pașii tai îi pun în mișcare pe oamenii care au nevoie de ajutor!

Walking Month transformă pasiunea pentru mișcare în combustibil pentru The Beard Mobile.

Walking Month este o competiție pe echipe. În echipe de cate 4 persoane, timp de o luna, participanții se întrec în numarul de pasi. Înscrierile pentru WALKING MONTH sunt deschise până în 7 septembrie, inclusiv. Va fi nevoie de un smartphone cu iOS sau Android pentru a putea instala aplicație WALKING MONTH.

Odata cu înscrierea, vei primi o brățară care monitorizeaza pașii zilnic. Daca ai deja o bratara, se va putea folosi aceasta, plătind mai puțin taxa de inscriere.

Betfair Romania Development, organizatorul, acoperă toate costurile de organizare. Drept urmare 100% din taxa de înscriere va merge ca donație directă către Beard Brothers, în proiectul de sustenabilitate a The Beard Mobile-ului.

The Beard Mobile este rezultatul campaniei cu numărul 8 a asociației Beard BrothersScopul campaniei a fost achizițioanarea unei mașini speciale pentru transportul persoanelor cu dizabilități în mod gratuit .

The Beard Mobile

Ideea a venit dupa o analiză în comunitatea din Cluj-Napoca și din Romania asupra problemelor pe care le întampină persoanele cu probleme din punct de vedere al mobilității. Rezultatul analizei le-a arătat că nu există metode de deplasare, în condițiile în care în România există peste 750.000 de persoane cu dizabilitati.

Legislația în vigoare prevede ca toate firmele de taxi din România să aibă mașini dotate în acest sens, conform legii Nr. 448 din 6 decembrie 2006. Mai grav este că acestă lege nu este respectată!

Campania The Beard Mobile a început în anul 2016 și a constat în strangere de fonduri pentru achiziționarea unui VW Caddy cu specificațiile cerute. Campania a avut ca target 12.000 de euro, dar ei am reușit să strângă 15.000 euro. Mașina a fost achiziționată cu 10.000 de euro, iar din diferența de 5.000 de euro au reușit să susțină pană acum proiectul.

Dedică o lună pe an și transformă pașii în fapte bune!


2 comments

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Post

Cum sa anticipezi nevoile consumatorului prin iBrains cu GfK

Next Post

LollyBoom 2017, ediția Brașov – gânduri de final

Related Posts