Violenta domestica
by Dan Ciulea on January 11, 2010
Si prin “Violenta domestica”, ma refer in principal la bataia pe care o incaseaza sotia si/sau plozii … da sunt de acord ca in unele cazuri o mai iau pe coaja si tatii/sotii … dar haideti sa recunoastem aceste cazuri sunt mai rare… ma rog mai rare in sensul ca un copil de 10-17 ani sa isi bata tatal… se intampla ca un “copil” de 40 de ani sa isii baga tatal de 60-70 de ani in spital… dar aici deja, eu unul, nu o o mai incadrez la violenta domestica… ci la violenta simpla.
Si nici nu am sa vorbesc despre motivele care duc la aceasta violenta din cadrul familiei… de ce? din simplul motiv pentru ca nu vad NICI o SCUZA! la masculul feroce care isi impune punctul de vedere prin forta.
Sincer acum, in majoritatea cazurilor, unde avem acest gen de comportament, masculul, se scuza prin fraze de genul: eram beat, eram stresat, nu ai putut sa nu ma cicalesti atat?…. Si va intreb eu:
cine e de vina? Barbatul ca isi da frau liber pornirilor animalice? sau femeia ca tace si inghite?
Femeia Mama (in general o iau in freza si a 2-a ora mamele , nu femeile… sper ca ati prins diferenta!), de asa de mult timp o incaseaza, incat in zilelel noastre nici macar nu mai e subiect tabu! Sincer eu unul nu le pot intelege!, Cum draq sa nu ii tai coitele noaptea in pat, daca a indraznit sa ridice un deget asupra ta! A sotiei/mamei copiilor tai!
Am auzit multe femei, scotind pe gura cea mai mare dobitocenie:
Pai si ce sa fac, sa creasca copilul fara tata?
DA, tu muta! (imi scuzati lipsa de respect) Normal sa creasca fara tata… ce o sa inteleaga copilu’ ala din familia aia? Ca e ok sa iti bati sotia, sau daca e fata, ca e ok sa o iei in freza de la sotul tau! Asta vrei pentru copilul tau? Daca e baiat sa ajunga un misogin inrait? care o sa isi bata sotia/progeniturile mai rau ca pe un covor? Sau si mai rau, fetita ta, ingerasul sa ajunga “roaba” lu’ Ion? regele pamuntului in cucuietii de vale? sa fie una din femeiile care nu mai are nevoie de farduri (pentru ca are machiaj permanet)?
Nu vi se pare ciudat, ca in aceste timpuri, femeia inca sa o ia pe coaja, si sa nu riposteze? Sa merga la birou (cu functie inalta, cine stie ce director de resurse umane o mai fi) si sa la spuna la colegi, nonsalant, ca a cazut pe scari si de aia are ochiu’ vanat!
Si uite asa, din cauza voastra, dragile mele mame, reusiti inca odata sa va indobitociti progenituriile, sa duceti nivelul de civilizatie la unul demn de “uaaaa, avem foc” … si nu ma acuzati ca dau vina doar pe femei! E normal sa dau vina pe ele, ca ele sunt cele care o iau in freza, si dupa ce mieluselul de barbat isi cere scuze (asta daca e cat de cat uman), si pe pe saptamana viitoare ii mai da o mama de bataie (… nu de alta… dar el e maimuta in jungla lor numita de catre societate… camin!), ele ca niste doamne ce sunt il iarta! Cum draq sa il ierti… sau ok, il ierti , dar te iei frumos si pleci cat mai departe de el… daca esti prea slaba, gandeste-te la binele copiilor tai, crezi ca le face bine sa traiasca in asemenea mediu? Nu ai copii? pai atunci de ce ii mai suporti ineptiile? ii tai frumos un coi jos, pleci, si te recasatoresti… wtf? sunteti frumose!
- 29 comments • Tagged as: barbati, comunitate, domestica, femei, violenta






29 comments
vinovati de aspectul indobitocirii copiilor sunt ambii parinti, tatl ca nu trebuie sa procedezu cu prin bataie oricat so orice ar fi de rau, iar mamele ca ar tebui sa ia solutii imediate inca de la primul abuz
.-= george´s last blog ..Ce face şcoala din om – banc =-.
by george on January 11, 2010 at 1:02 pm. #
M-am intrebat adesea de ce suporta femeile bataile aplicate de catre consortii lor. M-a mirat si mai tare cand mi-am dat seama ca acest fenomen nu e restrans la familiile care abia isi taraia viata de pe o zi pe alta, ci si la fimilii de intelectuali, de oameni cu functie si cu un nivel de trai mai mult decat ok. E ciudat ca si cei care stau fara acte, in concubinaj, isi bat femeile, iar acestea, nefiind totusi legate de ei macar printr-o hartie, continua sa ii suporte.
Eu una nu am sa inteleg niciodata acest fenomen.
.-= FBRonnie´s last blog ..Jocul de Luni – Forgotten Lands =-.
by FBRonnie on January 11, 2010 at 1:39 pm. #
In principiu ai dreptate cu ce zici tu aici si eu unul stiu ca nici intr-un caz nu as putea sa lovesc o femeie… dar ideea e ca totusi multe din ele o cauta cu lumanarea; la fel cum atunci cand o tipa merge noaptea la ora doua printr-un cartier rau famat cu o fusta mai scurta decat cureaua mea poate sa se astepte sa fie violata, la fel si atunci cand o femeie se trezeste sa ii faca morala sotului atunci cand asta e beat poate sa se astepte sa isi incaseze o pereche de palme.
.-= Bogdan Epureanu´s last blog ..Retete pentru anul nou =-.
by Bogdan Epureanu on January 11, 2010 at 2:18 pm. #
@george da, clar ca sunt amandoi, doar ca ea nu face nimic
@FBRonnie tine foarte mult de cat iti e de neteda mintea…
@Bogdan Epureanu Nu sunt deacord cu tine! cum sa o caute? nu mai suntem in epoca de piatra, cand pe baza de “cine e mai tare” isi impune punctul de vedere… si nu suntem nici animale, ca sa violam orice femele trece prin fata masculuilui feroce!
Eu le acuz , ca nu fac nimic in aceasta privinta, adica: daca ai luat o palma, ii fufu una cu un sucitor in cap, il lasi inconstient, chemi politia, il bagi la puscarie, il dai in judecata, il lasi fara un ban in buzunar, platesti pe unul din colegii lui de camera din celula sa il violeze in fiecare seara!
by Dan Ciulea on January 11, 2010 at 2:26 pm. #
femeile au nevoie din cand in cand de cate un toc de bataie pentru a se simti in siguranta alturi de partener
by Nicu on January 11, 2010 at 3:54 pm. #
Nicu stie… %#!#&!( stabila +_))*&*(^%%^%^#*/#@^E%# … cu )#$!&*$#(&!*$&@!)($@!)$*!#$(*!^#($*!()#$
by Dan Ciulea on January 11, 2010 at 3:57 pm. #
nu am stiut, acuma stiu (de aici fericirea casnica a Bitonului)
by Nicu on January 11, 2010 at 3:58 pm. #
LA mine nu prea a fost cazuri ca tata sa o bata pe mama..
Eu de mic mi-am luat 2 batai de la tata, dar acum recunosc ca pe drept: Odata cand ma jucam cu niste fire pe la priza..si a doua oara cand ma jucam cu jarul din soba.
In rest..poate e cel mai urat si cel mai josnic lucru sa ridici mana asupra unei femei. Dai dovada de imbecilism,lasitate si multe altele.
Noroace.
.-= Cassy´s last blog ..Pe messenger =-.
by Cassy on January 11, 2010 at 4:41 pm. #
barbatii este niste porci
.-= dezaxata´s last blog ..Inainte sa mor…. =-.
by dezaxata on January 11, 2010 at 4:57 pm. #
@Cassy ma bucur sa aud ca ai trait intr-o familie cat de cat normala
@dezaxata asta a fost un comentariu aruncat in graba!, in aceiasi ordine de idei ca si a ta ” femeile e proaste” … dar … ma rog…
by Dan Ciulea on January 11, 2010 at 5:21 pm. #
oricum te iubesc si fara sa te superi si suparata fiind….si chiar daca e in graba sau nu, conteaza ca te citesc, sorry dar sunt putin suparata
.-= dezaxata´s last blog ..Inainte sa mor…. =-.
by dezaxata on January 11, 2010 at 5:25 pm. #
mentionez, te iubesc ca pe prietenul meu, nu in felul acela…erotic
.-= dezaxata´s last blog ..Inainte sa mor…. =-.
by dezaxata on January 11, 2010 at 5:27 pm. #
@dezaxata nu mai incerca sa o dregi… ca oricum citeste “soacra” blogu’, si deseara o sa imi aud eu la telefon…
by Dan Ciulea on January 11, 2010 at 5:34 pm. #
e o vorba….femeile E ca persanele (covoarele) E tare frumuoase…da’ ce frumoase se fac daca-s batute de 2 pe an….(de preferat una pe zapada)….si da sunt deacord cu dezaxata, toti barbati E porci, dane, n-aven ce face , asa ne-am nascut….
PS oare in care parte am glumit?
by arici on January 11, 2010 at 5:37 pm. #
@arici in aia in care imi spui ca ma iubesti
by Dan Ciulea on January 11, 2010 at 6:07 pm. #
pe mine ma enerveaza unele femei care stau langa soti lor chiar daca acstia le bat(probabil din necesitate stau cine stie) si ma mir de forta si curajul femeilor care dau in barbatii -mai mormoloci care si-o merita:|
.-= roxy´s last blog ..Aveti grija cu filmele 3D =-.
by roxy on January 11, 2010 at 6:18 pm. #
Sriu un caz in care, o vecina a plasat in fruntea celui care se numeste “capul familiei” una bucata radio Gloria.
by Cristian Gog on January 11, 2010 at 7:05 pm. #
Dan, nu avem aceeasi parere, adica da suntem oameni, dar instince animalice tot avem… nu stiu tu cum esti dar eu unul stiu ca nu as putea de exemplu sa stau o zi intreaga la servici langa o tipa buna care e mai mult imbracata decat dezbracata si care eventual mai si flirteaza cu mine fara sa imi vin sa sar pe ea si asta in conditiile in care ma consider un om destul de controlat; am patit de vreo doua ori chestia asta si ca sa nu ajung la cine stie ce “hartuire sexuala” am ales sa-mi dau demisia de la respectivul loc de munca. Acum gandindu-ma la un Gigi Sportivu’ care are mai putina minte decat mine si care e mai temperamental de felul lui intr-o oarecare masura il inteleg daca chiar sare peste o tipa care trece noaptea pe la ora doua prin fata gardului pe care scuipa el seminte intr-o tinuta care ar face invidioase si parasutele de pe centura.
Mergand mai departe la parte cu bataia… nu am lovit niciodata o femeie pana acum, dar mi s-a intamplat de destule ori ca daca atunci cand aveam draci sa vina cineva sa ma mai bata la cap sa incep sa iau diverse lucruri si sa dau cu ele de pamant… iarasi imi inchipui ca altii au alte sisteme de valori si considera ca e mai OK sa ii faca un machiaj nevestii decat sa-si arunce televizorul pe geam (cum am facut eu de exemplu cand a facut Rapidu’ 2-2 la Craiova si a pierdut campionatu’).
Acum nu trebuie sa intelegi ca le dau dreptate acelor barbati care isi lovesc femeile, dar pe de alta parte nici nu le inteleg pe acele femei care se trezesc sa-ti faca morala in cele mai nepotrivite momente in loc sa astepte pana a doua zi cand puteti discuta calm, ca doi oameni civilizati.
… just my 2 cents …
.-= Bogdan Epureanu´s last blog ..Retete pentru anul nou =-.
by Bogdan Epureanu on January 12, 2010 at 6:40 pm. #
@Bogdan Epureanu E clar ca nu avem aceiasi parere … dar asta e un lucru bun … ne diferenteaza
(si de animale, si intre noi oamenii)
Sa inteleg ca intentionat nu ai lasat niciun comentariu aici: http://www.ciulea.ro/cum-iti-gestionezi-nervii/
by Dan Ciulea on January 12, 2010 at 7:57 pm. #
Ei, vezi de ce e bine la greci, daca ai gresit ca barbat (o inseli sau o bati) iti pune in mancare putin din floarea aia otravitoare si ai mierlit. Femei hotarate frate nu carpe. Vinovati principali sunt acele animale care lovesc, dar si in plan secundar aproape la acelasi nivel de vinovatie cele care accepta.
.-= adrian barbat´s last blog ..Romania bolnava de scenarita cronica ……. =-.
by adrian barbat on January 13, 2010 at 4:03 pm. #
femeile sunt de vina clar din punctul asta de vedere.
Dar te rog hai sa privim si din alt punct de vedere : in mediu rural unde sunt majoritatea cazurilor( din care multi oraseni se trag si in care barbatul lucreaza, femeia sta la cratita ) dupa ce se ghideaza acesti oameni care locuiesc la tara? se ghideaza in comportamentul lor dupa religie, nu? religia e cea mai importanta; iti amintesti cand te-ai casatorit la un momentdat slubla de casatorie are un pasaj de genul : ” femeia tb sa se supuna barbatului” ….
vreau sa imi explici ce poate intelege de aici o femeie care nu are mai mult de 10 clase? nu ma intelege gresit, nu vreau sa le jignesc defel pe femeile de la tara ( ba chiar le admir ptr taria lor de caracter in multe privinte) nu mi se pare normal ca femeile sa o ia pe coaja si sa nu faca nimic , dar tb sa nu le invinovatim de situatia asta doar pe ele ca permit: eu una ii invinovatesc in primul si in primul rand pe barbati! ca daca ei nu ar da nu s-ar ajunge aici la discutia asta de la bun inceput.
Ce poti sa faci daca sunt asa multi barbati- animale care nu au o gandire coerenta ptr ca “altceva ii impulsioneaza
nu le inteleg pe cele ce accepta nici eu, dar e clar ca nu le e usor … si ca nu ele sunt de vina si ceva le determina sa taca sa sufere sa fie martire ; cine isi indobitoceste progeniturile in acest caz: singurii, unicii acea categorie de barbati care nu merita nici macar barbati sa se numeasca
femeile de la oras, cele emancipate nu cred sincer ca mai accepta asa ceva, daca accepta e clar ca au ceva pitici pe creier.
by buburuza on January 15, 2010 at 6:42 pm. #
Am 31 de ani, studii superioare, o fetita de 7 ani un barbat violent care a fost tot timpul asa. Sotul meu nu lucreaza de 9 luni se i-l intretin eu si parintii lui si chind serveste ma mai alunga de acasa -i-mi mai da chite una ca ma rog daca altfel nu inteleg. Aaa…. am uitat sa va spun, e fost politist si stie cum sa-si bata joc de oameni si sa bata bine. Inainte era foarte urit, acum mai lights dar am fost si cu comotie si cu scuze si explicatii de genullas ca o sa fie bine, azi mi-am facut bagajele si vreau sa plec, cu toate ca atita timp am cautat in mine vina si tot incercam sa-l scuz, ca e in depresie, ca poate eu sunt prea intepata ca e obosit de atita jucat de la calculator… in fine eu cred ca femeia e responsabila deoarece tolereaza acest fapt.
by adriel on June 23, 2010 at 5:15 pm. #
Va rog am nevoie de ajutor. sora mea este victima abuzurilor sotului ei. atat fizic cat si verbal. nu poate pleca, deoarece au un copil de un an si 2 luni, si el o ameninta ca daca pleaca cu copilasul o omoara. nu poate lasa copilul si sa plece. nu stim ce solutii sa aplicam. suntem disperati. a amenintat ca ne omoara si parintii daca ea se intoarce acasa cu copilul. va rog macar un sfat. la cine sa apelam, ce sa facem?
by laura on September 20, 2010 at 8:28 pm. #
@laura http://youtu.be/yRJPTU23pzE (Asociatia pentru Promovarea Femeii din Romania – 0256.293.203) poate te pot ei indruma…. bafta!
by Dan Ciulea on September 20, 2010 at 10:09 pm. #
Salut, Chiar sunt uimita de interesul unui barbat de teme respectiva. sunt din Basarabia si situatia la capitolul violenta domestica la noi e la fel ca si la voi. stiti cum se spune, o femeie nebatuta e ca o casa nematurata.
Si eu m-am dus de la sotul meu cu copilul din cauya ca era un barbat foarte nestapanit si violent. Si eu fata frumoasa, tinara si desteapta, am tot asteptat marea schimbare. Si am fost la psiholog si am fost la biserica si la tratament dezintoxicare de alcoolism si tot asa in treacat mai spuneam chite o minciuna ca ba am cazut, ba m-am lovit ba nu stiu ce…Acum i-mi spune ca totul se va schimba si i mi va darui o lume intreaga.Si eu…ma ghindesc ca poate da poate ceva se va schimba. Si vreau sa va intreb si pe voi, ce credeti se poate schimba caracterul violent in sens invers al unei persoane
by veronika on September 21, 2010 at 8:55 am. #
@Veronika … e destul de trist sa crezi ca barbati nu stiu altceva decat sa isi lustruiasca pantofii in dosul femeiii… sincer e trist acest lucru…dar, e si cat se poate de adevarat…. in ceea ce priveste sfaturile, te sfatuiesc sa le ceri la cineva autorizat … in nici un caz sa nu iei sfaturi de pe net.
by Dan Ciulea on September 21, 2010 at 9:20 am. #
penru Laura. Eu cred ca barbatul va santajeaza pur si simplu si va domina psihologic odata ce va-ti prins in jocul lui.Purtarea voastra estte foarte previyibila pentru el dar incerca-ti sa plecati si fi-ti fermi pe poyitie cel putin o perioada. va va ameninta pe voi, eventual va face scandaluri cred ca va va ameninta ca se va sinucide dar… este un proverb destept ciinele care latra nu musca. In orice caz este nevoie sa va asigura ti sprijinul autoritatilor
by veronika on October 5, 2010 at 9:14 am. #
[...] primu’ care’mi vine’n minte, e ala cu violenta domestica (http://www.ciulea.ro/violenta-domestica/), si anume comentariu unei doamne din Rep. Moldova care acuza ca este batuta de sotul ei … adica [...]
by Flash blogger 7.1 cu Ciulea | Redactia 4 FUN on February 25, 2011 at 10:21 am. #
[...] astfel in picioare ultim apicatura de demnitate. Cazul m-a revoltat pana peste poate pentru ca nu pot sa accept asa [...]
by Fara violenta! « Newdada's blog on October 9, 2011 at 9:50 am. #