Noi tendințe în comunicare și strategii de marketing la Conferința Best Marketing Cluj

Viața de zi cu zi este predominată de alegerile pe care suntem nevoiți să le facem, iar întrebarea este ce ne convinge să alegem un produs sau un serviciu în detrimentul altuia? Sau mai bine zis cum convingem consumatorii sau ne adaptăm cerințelor acestora acum când societatea este într-o continuă schimbare și dorința de nou?

 

Rețeta optimă o aflămpe 3 octombrie, la o nouă ediție ,,Conferința Best Marketing” organizată de echipa  revistei Biz la Double Tree by Hilton Cluj-Napoca.

În cadrul evenimentului vei descoperi care sunt noile tendințe în marketing, comunicare, branding, ce presupune să livrezi conținut de calitate prin care să atragi consumatorii și cum să-i transformi pe acesția în clienți.

Dacă sectorul tău de activitate este marketing , specialist comunicare, media PR sau ești manager la o companie care dorește să fie la curent cu opinia consumatorilor răspunsurile la întrebările tale despre strategii relevante de marketing și alte aspecte din industrie le vei afla de la speciliaștii în domeniu pe care îi recomandă experiența.

Sub umbrela Best Marketing, evenimentul reunește veterani în marketing, comunicare și publicitate, top advertising spenders și manageri de top, într-o discuție despre provocările și oportunitățile actuale în comunicare.

Dintre speakeri ii amintim pe:

Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin Romania

Irina Roncea are o experiență de peste 12 ani în comunicare și o expertiză extinsă în strategie de brand și corporate. A coordonat, în cei 6 ani la Golin, comunicarea a zeci de clienți din industrii precum financiar-bancar, telecom, farma, FMCG, real estate. Are și o specializare puternică în CSR. Începând cu luna iulie, Irina Roncea este noul Deputy Managing Director al Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției.

Matei Psatta, Head of Marketing, VOLA.ro

La doar 26 de ani, Matei are deja o experiență de aproape 7 ani în comunicare și marketing digital. În prezent, este Head of Marketing la Vola.ro, iar în trecut a fost Social Media Manager la GMP PR și Digital Strategy Director la Leo Burnett. A cofondat și propriul startup internațional – The Pole Society. A lucrat pentru branduri precum P&G, Telekom, HP, Samsung, BRD, Absolut, Philip Morris, GSK, Pepsi, Bergenbier, Ursus, Fundația Bill & Melinda Gates. De-a lungul anilor a contribuit la campanii premiate la festivaluri locale și internaționale, printre care Internetics, Effie, European Digital Awards, PR Awards, Webstock, Cannes Lions.

Raluca Kisescu, Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach

Cu un majorat în marketing, peste un deceniu ca director de marketing și un prim an de freelancing, Raluca Kisescu se simte ca Benjamin Button. După ce a coordonat tot ce ce înseamna activarea de brand pentru Avon, se încearca pe sine intr-o jungla urbana a consultanței pe cont propriu. Se ocupă cu structuri și procese, job profiles, planning, strategie de brand comercial și social, pitch-uri, briefuri și idei creative. Este de asemenea, trainer-consultant pe module online Harvard Manage Mentor in cadrul Qualians Learning & Development Consultancy.

Carmen Sterian, Strategic Thinking, Managing Partner, HIPPOS

Carmen Sterian are peste 15 ani de experiență în marketing și publicitate, timp în care a lucrat pentru mai multe companii multinaționale și locale din România și Belgia (Foss, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather) și 11 ani de experiență în PR, ATL, BTL, New Media prin activitatea desfașurată pentru branduri precum: Vodafone, Coca-Cola, Sprite, ING, L’Oreal, Maybelline, Kandia, Rom, Radio XXI, Raiffeisen Bank, Berlin Chemie, Bancpost, Heineken, Zentiva, Microsoft, Chio, VISA, Toyota, Ford, PMI, Jack Daniel’s.

Tudor Galoș, Senior Consultant, Tudor Galos Consulting

Cu 15 ani experiență în poziții de marketing locale și regionale în cadrul companiei Microsoft și peste 800 prezentări la activ Tudor Galoș este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar și pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pe România și Bulgaria fiind responsabil de lansări precum Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, apoi a coordonat activitățile de marketing pentru Windows în cadrul regiunii Europa de Sud – Est. În 2006, în cadrul echipei Microsoft România a coordonat lansările Windows Vista, Office 2007, Windows 7 precum și cea a Internet Explorer 8, 9 si 10. În prezent este Senior Consultant la propria firma, prin care îi ajută pe clienți să extindă sau să dezvolte noi afaceri sau startup-uri.

Evenimentul este un concept marca BIZ, brandul care aduce împreună comunitatea oamenilor de afaceri online, cât și offline. Realizează studii importante și topuri în parteneriat cu agenții de research pe cele mai importante domenii de activitate din România.

Se diferențiază prin unicitatea în mass-media de afaceri din România, iar de 15 ani organizează evenimente de afaceri cu un impact relevant în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume de pe 3 continente.

Mai multe detalii despre program, respectiv speakeri găsiți pe site-ul evenimentului  Best Marketing Cluj!


comments

Ada

Albă ca Zăpada la LollyBoom - cel mai mare festival al familiei din România al cărui scop este de aduce lumea în natură, de a petrece timp de calitate alături de cei dragi și cel mai important, de a retrăi cea mai frumoasă etapă, copilăria.

You may also like...

1 Response

  1. Carmi says:

    Astfel de evenimente de digital sunt binevenite oricand.

Leave a Reply