Nervi de otel!

Cu asta m-am ales eu dupa ce mi-am cumparat gresia si faianta de la Dedeman!

In anul Domnului 2012, in era vitezei, grabit si eu ca mama focului, merg in pauza de masa de la birou sa-mi dau comanda la gresie si faianta (amu’s cateva saptamani bune, inainte sa ma apuc de stricat apartamentul), o iau si pe buburuza cu mine, ca sa ne punem semnatura amandoi pe ce cumparam si, daca tot eram in pauza de masa, sa luam si masa impreuna.

Ca sa ma asigur ca nu cumpar cu doua masini in plus de gresie si faianta, ii rog pe cei de la Dedeman sa-mi faca un calcul (da, au ei un birou de proiectare). Imi spune ca trebuie sa platesc 200 Lei, dar sa nu-mi fac probleme, ca se scad din factura finala.

OK, merg si ma pun la coada sa platesc.

Ma reintorc, imi face proiectul, imi calculeaza necesarul, imi da o foaie, cu care… surpriza, merg si ma pun la coada de la relatii clienti. Aici imi face o factura storno cu care ma trimite la casa.

Ma pun din nou la coada de la casa. Ca doar de asta venisem, sa-mi platesc gresia si faianta. O platesc. Surpriza, trebuie sa merg din nou la relatii clienti ca sa-mi faca o hartie speciala pentru trasnport.

Ma pun din nou la coada de la relatii clienti, imi da hartie cu care ma trimite la transport. Si in timp ce ma trimite ma intreaba daca am marfa pe carucior. Bulversat ii raspund ca imi e imposibil sa o am pe carucior, din moment ce marfa e in depozit la ei si nici nu as vrea sa o am, azi fiind vineri si livrarea facandu-se doar luni…

Nu se poate, trebuie sa merg cu foaia si marfa pe carucior la programarile pentru transport marfa!

Dupa ce mi-am pus nervii intr-o cutie metalica, ca sa nu-i stric, am coborat toti sfintii de pe peretii bisericilor, pentru un moment am simtit cum intreaga lume din Dedeman s-a oprit din respirat, si in timp ce le-am explicat la cate cozi a trebuit sa stau pentru a plati gresia si faianta, am ajuns la un consens: eu sa le duc caruciorul gol (de afara din parcare) si ei se vor ocupa de marfa.

Asa ca, dupa mai bine de doua ore, cu foaia-n mana, stateam la coada unde trebuia sa-mi fac programare pentru transport marfa!

Ca norocu, CA NOROCU, ca aveam datele firmei introduse in sistemul lor (nu scrie niciunde, dar inainte de a cumpara ceva trebuie sa mergi la relatii clienti ca sa-ti introduca datele si doar apoi poti sa mergi sa cumperi)

Da! Reclamele alea a lor li se potrivesc de minune! Problema mare nu a fost ca am stat la 5 (cinci) cozi ca sa imi cumpar gresia si faianta, problema mare, din punctul meu de vedere, e ca angajatilor (mai putin ala de la casa) li s-a parut normal.

Oare sunt eu defect? Doar mie mi se pare anormal sistemul asta?


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii.
Ma gasiti pe:
Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

3 Responses

  1. jules says:

    Dap, Dedeman au cel mai “interesant” serviciu cu clientii. Parca e alta lume acolo.
    Cu putin noroc o sa vina pe aici si cineva de la Dedeman sa iti spuna citeva cuvinte :)) Ca ei urmaresc internetul si in general raspund.
    Numa de-ar da ala de sus sa invete si ceva din chestiile negative :))

    • Dan Ciulea says:

      Exact!
      Sa isi revizuiasca putin toata treaba asta.
      Adica serios, trebuie sa-mi pun 7 cutii de gresie, 10 cutii de faianta pe un carucior ca tu sa mi le livrezi peste 3 zile… pe bune?
      Trebuie sa stau la 5 cozi ca sa pot pune cutiile alea pe carucior?
      Mie unu nu mi se pare normal, dar din nou… poate sunt eu cu pitici.
      🙂

  2. Buna ziua, stimate domn Dan Ciulea,

    Referitor la cele mentionate, intr-adevar cand in aceeasi tranzactie sunt solicitate toate cele 3 servicii (proiectare, vanzare si transport) clientul asteapta un timp mai mare, cum a fost si cazul dumneavoastra. Va inteleg si imi pare rau pentru ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor pe care le aveti. Mesajul va ajunge in atentia managementului companiei care il va analiza pentru a implementa imbunatatiri.
    Va multumesc pentru intelegere,

    Cu respect,
    Marioara Dospinescu
    Coordonator Serviciul Suport clienti

Leave a Reply