fbpx

Luna Plina, ziua zero

De ceva vreme imi doresc sa fac o mica escapada. Sa plec de la birou cateva zile si chiar daca nu ma rup de tot de lucru, macar sa ajung intr-un loc plin de natura, oxigen si oameni simpli, care isi dau binete unu’ altuia. Asa e Biertanul si ma bucur ca am ajuns inca din prima zi de festival.

Ieri am reusit sa merg la toate locatiile importante din sat. Locatiile importante pentru festivalul Luna Plina.

Primul pe lista este Info Point-ul. Nu cred ca are sens sa va spun importanta acestui birou… la orice fel de festival, turneu sau oricefel de actiune. Important e unde este amplasat si anume fix in mijocu’ satului, in piata, langa primarie si biserica fortificata. E imposibil sa-l ratezi.

Urmatoarea oprire, dupa cum si era de asteptat, a fost facuta la locul unde suntem cazati. Suntem cazati in gazda, intr-o casa mare frumoasa cu camere inalte, numa’ bune pentru caldurile de afara. Cel mai important lucru e faptul ca suntem la 2 minute de La Tarus, barul din camping, locul unde se tin toate petrecerile.

Imediat dupa ce ne-am cazat, am purces catre singurul rastaurant din sat de unde poti sa mananci, restaurantul Unglerus, un restaurant medieval, de care nu pot sa zic ca am fost prea multumit. Ciorba, supele sunt chiar OK. Atat din vedere a pretului cat si a calitatii. De 12 lei iti aduce un bol mare din care poti sa-ti pui vre 3-4 farfurii. In schimb felul doi e cam scumput. Oricum, in piata, pe langa Info Point, au aparut micii intreprinzatori care vand gratare, mititei si alte nebunii de genu la preturi mai mult decat rezonabile.

Dupa ce am mancat, nu am stat pe ganduri si am mers catre gradina Melies, unul din locurile unde se proiecteaza filme. Ma rog, aici a avut loc si festivitatea de deschidere a festivalului. O gradina minunata inconjurata de tot felu’ de pomi fructiferi din care, culmea, te poti servi. Din pacate am fost prea obosit si infrigurat (nu m-am luat bluza!) ca sa stau la tot filmul care a rulat in deschidere, El cuerpo. Il voi cauta sa ma uit la el, era foarte, foarte interesant si intrigant.

Terasa La Tarus a fost ultimul punct de pe harat pe care l-am atins ieri, dupa cum spuneam mai sus aici au (vor avea) loc toate petrecerile. Ieri m-am multumit cu o bere la halba si o poveste pana-n noapte.

Azi cu siguranta nu voi rata filmul E.T.