Fifty Shades of Grey – cartea, filmul, marketingul

Asemenea controversa legata de un subiect nu am mai vazut de la rastignirea lui Isus. Absoult toata lumea are ceva de spus legat de cartea/filmul asta… pana si eu, care sincer sa fiu nu m-au atras cartile de Sandra Brawn nici cand eram in gimnaziu.

Un prieten mi-a spus odata ca daca vreau sa vad care e urmatorul pas in publicitate, sa urmaresc ce se intampla in industria porno, gaming sau campaniile politice din SUA… pentru ca ei au fost cei care au dat tonul in tot ce inseamna inovatie in marketing si publicitate.

Avand in vedere ca intr-o zi de miercuri, la ora 12 (ziua), nu am gasit bilet la Fifty Shades of Grey, avand in vedere ca un film care are nota 4 pe IMDB a reusit sa incaseze peste 235 milioane in primul weekend, eu zic ca pe lista cazurilor de studiat trebuie sa intre si marketingul la Fifty Shades of Grey.

Apropo, merg la film, cine mai vine?


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii.
Ma gasiti pe:
Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

Leave a Reply