Dar–cuvantul magic din orice promotie

Pe lumea asta avem un miliard de oferte … toate una si una. Incepand de la clasicu’ platim de taspe mii de ori diferenta, si terminand cu minusculul cumparati mediu si primiti mare, toate, dar absolut TOATE, au o steluta, un asterisc, o exclamatie din partea celui de dupa tejghea … clasicu’ dar.

sale

Oare cum functioneaza chestia asta?

Am vazut in filme cum stau oamenii si produc publicitate … cum li se da o cutie cu ciorapi de dama, un mar verde si un lipici de hartie, ii lasa peste weekend, si ei trebuie sa inventeze cate o reclama … care sa vanda … pentru fiecare produs in parte … si castiga ala, care reuseste sa faca o singura reclama care sa vanda toate produsele simultan … dar asta e in filme!

In Romania, nu ca nu am da dovada ca jucam in ceva SF si noi, functioneaza putin diferit toata chestiunea. Adica, i se da la unu o fraza … da la noi se dau fraze .. ca plm, poate cutia o vopseste’n rosu, si baga perechea de ciorapi in ea … cu ideea de a imparti un mar, dupa ce reuseste sa cucereasca in weekend o gajica … si atunci i se da o fraza!

Deci, se ia fraza: platesti mediu si primesti mare, fraza foarte bine gandita … adica nu dai banii nici pe cea mai mica chestie, si totodata si cu incarcatuta emotionala … indiferent de ce sex vorbim … toti visam la mai mare … deraiem! Asadar, ii zice la ala, ca peste weekend sa vand produsu’ … sa’i zicem: popcorn de la cinema.

Buuuuun, asta sta, rumega fraza … nu iese nici macar la o cafea in tot acest timp, nu se uita la nici un film, isi deconecteaza telefonu’, lasa sigurantele de la curent jos, isi blocheaza usa, obloanele sunt trase … si dupa ce sta 2 zile, si 3 nopti izolat, ii vine ideea: il invatam pe vanzator sa spuna ca promotia nu se refera si la nachos, il invatam sa spuna cuvantul magic: DAR, nu poteti sa cumparati decat popcorn!

© poza


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii. Ma gasiti pe: Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

3 Responses

  1. TVdece says:

    Ai incurcat un pic treaba unui creativ, care lucreaza intr-o agentie de advertising si face “ca-n filme” :)) cu cea a unui om de marketing, responsabil si de promotii.

  2. buzaneagra says:

    ai fost la cinema city la iulius 😉
    premiile lor sunt total dezamagitoare, sa manance ei galeata de popcorn

Leave a Reply