Comunicarea, azi cazul METRO.

Dragă, METRO! Dacă tot ai o bază de date, nu ar fi mai bine să o folosești cu cap? Serios!

METRO

Vorbești cu fata de la intrarea din orice magazin și o rogi frumos să facă o selecție în baza ta de date (știu că ai, că doar legitimațiile alea de client nu sunt făcute cu date din burtă) cu numerele de telefon  care aparțin de companii care au sediul în București.

Dacă vrei să rupi normele, o pui să extragă din baza de date clienții care au fost cel puțin o dată în oricare dintre magazinele METRO din București (indiferent dacă au sau nu sediul social în București, sau pe o rază de X km de București).

Hei, am o idee, hai la TECOMM, o să fie tot felu de oameni de la care ai ce învăța… dacă nu înveți nimic, măcar vizitez orașul. E frumos Clujul!

 


comments

Dan Ciulea

Antreprenor, blogger, gurmand, pasionat de fotografie si calatorii.
Ma gasiti pe:
Twitter, Instagram, Facebook

You may also like...

Leave a Reply